Inleiden ?

Hai, spannend he!
Ik ben ingeleid met 40+10.
S avonds ballonnetje, toen lekker geslapen en volgende ochtend weeën opwekkers gestart. Positieve ervaring.
Succes en veel geluk!

Ik ben 2 x ingeleid ( 37 en 38 weken) ivm pre eclampsie. Kreeg beide keren om 19u een ballon. Bij de eerste ging dat makkelijker dan bij de tweede, maar toen ie eenmaal zat geen last van gehad. Had nog geen ontsluiting. Zat ook beide keren de volgende ochtend op 2,5 a 3 cm waarbij ze de vliezen konden breken. Bij de eerste in 2u en 5 min bevallen mbv weeën opwekkers. Bij de tweede het infuus iets later en langzamer gestart maar ook deze was er met 3,5 uur. Ik kijk positief terug op beide bevallingen. Wel heftig zo snel!

Spannend hoor! Ik ben bevallen bij 40+2. Eerst ballon plaatsen maar dat bleek ineens niet nodig omdat ik al 2 cm had. Daarna kunstmatig de vliezen gebroken. Ik wilde ook graag de natuur zijn gang laten gaan maar door te hoge bloeddruk moest ze komen. Wel heb ik dus gevraagd of ze na het breken van de vliezen mij een uurtje alleen wilde laten. Kijken of mijn lichaam het zelf zou oppakken. Ik kreeg toen ook weeen alleen niet sterk genoeg (en door de hoge bloeddruk mocht ik niet langer wachten) dus een uur later toch aan de weeen opwekkers. 5,5 uur na het breken van de vliezen was ze er. Veel succes! You’ve got this

Ik word deze week ook ingeleid. Met 41 weken.er wordt al vanaf 36 weken gezegd dat de baby zich elk moment kan melden aangezien ik zwangerschapssuiker heb en daardoor heel veel vruchtwater. De druk is vrij hoog op die vliezen zeiden ze... Dus vanaf week 36 denk ik elke keer als ik opsta al zlal t nu gebeuren?! Maar nee hoor, niets! Ik ben het wachten wel een beetje zat nu haha. Inwendig onderzoek gehad en had al iets ontsluiting, en baarmoedermond was al kort en aan het verweken, dus er was al iets gaande. Vannacht slijmprop zeker weten verloren, dus wie weet is het inleiden niet eens meer nodig ? gebeurt dit weekend. Ik laat alles op me af komen, de eerste bevalling was natuurlijk maar een helse bevalling, dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan...

Succes! 

Ik ben ook ingeleid met een ballon. Wel mijn derde kindje, maar ik vond het helemaal top! Sochtends 8 uur naar het zkh. Daar hebben ze mijn vliezen gebroken. Helaas zelf geen weeën dus aan de opwekkers. Om 1 uur voelde ik d eerste wee, toen ging het super super snel en werd ze om 2 uur geboren.

Vanmorgen verloor ik mijn slijmprop ? zojuist onderzoek gehad en had 1 cm ontsluiting. Toch een ballonnetje geplaatst omdat de boel nog wel stug was. Mijn vliezen braken direct.
Heb al aardig wat buikkramp ? spannend...

Succes allemaal binnenkort dames!
Bij mijn eerste zwangerschap werd ik met 37+1 weken ingeleid wegens zwangerschapvergifting. Dit deden ze bij mij doormiddel van een medicijn inwendig tegen de baarmoedermond aan te brengen. Dat brandde als een gek! Het deed meer pijn dan de bevalling zelf. Na 6 uur werd dit proces weer herhaald. Mijn zoon was er na het breken van de vliezen wel super snel: 1,5u.
Ik heb nooit iemand anders gehoord over deze manier van inleiden. De kans dat het bij deze huidige zwangerschap weer zo moet is groot. Hopelijk doen ze het dan met zo'n ballonnetje waar jullie het over hebben, daar had ik nog nooit van gehoord..

Terug
Bovenaan