Inleiden

ook gel gehad bij de eerste, werkte als een trein! Binnen 30 min begonnen de weeeen bij mij al had de gyn gezegd; "nou mevrouw, ik vrees dat het niks word vandaag!"

ook gel gehad bij de eerste, werkte als een trein! Binnen 30 min begonnen de weeeen bij mij al had de gyn gezegd; "nou mevrouw, ik vrees dat het niks word vandaag!"

Hoi,

Ik ben bij de eerste ook ingeleid met gel. Binnen 5 minuten had ik weeen en binnen 4,5 uur was onze dochter geboren.
De 2e kwam spontaan en komende maandag wordt ik van de 3e ingeleid.
Succes
Nienke

Hoi,

Ik ben bij de eerste ook ingeleid met gel. Binnen 5 minuten had ik weeen en binnen 4,5 uur was onze dochter geboren.
De 2e kwam spontaan en komende maandag wordt ik van de 3e ingeleid.
Succes
Nienke

Hi,

Ik ben bijna 2 weken geleden bevallen, dmv inleiding. Ik liep 48 uur met gebroken vliezen en had wel weeën. Maar alleen in de nacht. Gelukkig had ik intussen al 2cm ontsluiting en hoefde ik niet meer te gellen. Ze hadden me nl verteld dat (in het slechtste geval) het een paar dagen kan duren. Je krijgt gel, dat 3 keer per dag; vervolgens dag 2 nog een keer en dag 3 is rust. Dan beginnen ze dag 4 weer met gel... mij is dat bespaart gebleven, maar door de goede voorbereiding wist ik wel waar ik aan toe was en wat ik evt. kon verwachten.

Heel veel succes.

Gr. Tamara
(februari mama)

Terug
Bovenaan