Inmiddels 32 weken zwanger en zooo zwaar :(!!

Hey meiden, hier weer is een berichtje van mij. Ik ben nu 32 weken zwanger maar ohhhh wat is het zwaar!! Ben er zo klaar mee, dat had ik bij Carmen helemaal niet. Maar het is dit keer geen leuke zwangerschap. Heb veel last van hormonen, tranen, lichamelijke en geestelijke kwaaltjes. Loop nu ook al 2 weken in de ziektewet en ik ga niet meer werken voor mijn verlof. Maar om nou te zeggen dat het beter wordt..... Ook gaat Carmen een dagje extra naar de opvang. Gewoon omdat ik het niet meer aan kan :'( en Carmen vindt het erg leuk bij de gastouder met alle kindjes. Dus dan maar zo.... Niet echt leuk en ik zal blij zijn als de kleine man er straks is.
 
Hey meid,

Niet leuk dat je er zo doorheen zit, een dikke virtuele knuffel. Fijn dat je niet meer hoeft te werken, dat scheelt al een stuk lijkt me. Doe het rustig aan, je hebt nu tijd voor jezelf, neem het ervan.

groetjes
 
hier nog een knuffel! Niet leuk dat je er zo door heen zit! Ik hoop dat je je door de rust weer wat beter gaat voelen en ook nog een beetje kunt genieten van de laatste loodjes! Succes!
 
hey..

ik ken het.. de laatste weken van mijn 2e zwangerschap waren ook hel.. (ja serieus)..k wou gewoon dat de kleine geboren werd.. voelde me schuldig tegenover alles en iedereen.. en kwam geen stap meer voor of achteruit..

alles wat ik kan zeggen.. t word beter.. echt waar.. als de kleine geboren is ben je het allemaal weer zo goed als vergeten.. en dan ga je lekker genieten van je kinders..

succes nog even!

oh jah en geef het aan bij je vk/gyn... mij hebben ze uiteindelijk ingeleid omdat ik dr compleet klaar mee was.
 
Terug
Bovenaan