inmiddels 5 dagen over tijd, negatieve test....snik...

A

Anoniem

Guest
Dag meiden.
Ik voel me vandaag de hele dag al rot. Ben inmiddels 5 dagen overtijd, Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan en ook nog vanochtend en allebei de testen geven negatief aan... Ik voel me er zo verward door. Ik voel me namelijk totaal niet alsof ik ongesteld moet worden, maarheb ook geen zwangerschapkwaaltjes.   De reden waarom ik dit nu schrijf is omdat ik eigenlijk hoop op reacties die me hoop kunnen geven...
Ik las net nog een aantal berichtjes bij het verhaal van Sas24 toen ze overtijd was en putte daar toch weer hoop uit..
Nu vertelt mijn zus ook nog eens gisteravond dat ze zwanger is...Vind het super voor haar...maar ben daardoor dus nog meer van slag...
Wat moet ik nou?

liefs skilte

Hoi meid

T'is net als of ik mijn eigen verhaal lees....
Ik ben nu vandaag dus ook 5 dagen overtijd, alleen heb ik nog geen test gedaan. (omdat ik bang ben voor een negatieve uitslag) Ook ik voel net als jij helemaal niets, geen ongi gevoel en ook geen zwanger kwaaltjes....
Ik ga voorlopig ook niet testen denk ik. Ik zie het wel...
Maar ik gegrijp je wel heel goed, het is een heel verwarrende situatie.
en vooral als je nog eens van een ander krijg te horen dat ie wel zwanger is.
Terwijl jij je zo verward voelt!!
Nou meis heel veel sterkte en we hopen alsnog op een positieve test!
Ik denk aan je... laat het snel weten!

Groetjes Noomie22   Ronde 5 1e kindje

hallo,

hier ook bijna hetzelfde verhaal... hoeveel dagen overtijd?? ik weet het nu niet meer.. volgens de normale berekeningen 1 week.. maar zaterdag getest en ook negatief.. wel een dag bruin bloed gehad.. afgelopen woensdag.. ik snap er ook geen fluit meer van..

heeeeeeel moeilij hoor als je hoort dat iemand wel zwanger is.. maar natuurlijk zal je ook wel blij zijn voor je zus.. al is het een heeel dubbel gevoel..

groetjes greta

hoi meiden,
ik kwam toevalig ff   buurten hier.   ben zelf van het juni 2005 forum.
maar toen ik jullie verhalen las kwam het me heel   bekend voor.
ik had vorig jaar in augustus prec ies hetzelfde gevoel als wat jullie beschrijven en heb toen ook een test gedaan, die was dus negatief..... ik   bleef dat gevoel houden en was dus nog steeds niet ongi, en heb dus precies een week erna weer een test gedaan en die was dus POSITIEF!!
dat heeft dus te maken met het hormoon wat jelichaam aanmaakt als je zwanger bent en dat kan bij de 1 al snel zijn en bij de ander pas na een paar weken (ik was toen 6weken)
Ik ben nu 5weken moeder van een prachtige dochter.
dus meiden ik zou ff een paar dagen wachten en weer ff testen.
succes en ben benieuwd wat de uitslag geworden is, ik hou jullie in de gaten.
liefs renate

Hoi Skilte, Noomie en Greta,

Hier nog iemand die in hetzelfde schuitje zit. Ben nu 4 dagen overtijd en tot nu toe altijd op de dag regelmatig. Ik heb na 2 dagen getest (test zegt toch dat je al bij 1 dag overtijd kunt testen!!), geen 2 streepjes. Tot nu toe ook nog geen bloed en geen ongigevoel, maar verder ook geen zwangerschapsgevoel. En wel iedere keer naar de toilet om te kijken hoe de stand van zaken is!
Bij mijn 1e had ik na 3 dagen overtijd getest (was toen wel direct positief) en voelde volgens mij toen ook al mijn borsten.
Zit nu te dubben wanneer ik  weer ga testen.
Sterkte allemaal met deze onzekere dagen, hopelijk straks allemaal toch een positieve test.

Gr cc

hoi cc,

ik had ook bij mijn eerste 3 dagen overtijd getest.. toen had ik een licht streepje..
maar nu weet ik het ook niet meer..
ik weet ook niet wanneer ik weer ga testen.. heb pas een paar testen via internet besteld en die zullen vandaag of morgen binnenkomen..

ik vind het wel vervelend hoor.. niet weten ja of nee...ga er ondertussen na 3 testen maar vanuit dat ik niet zwanger ben.. maar dan moet toch die ongesteldheid wel een keertje komen..

groetjes greta..

Dag meiden,

He wat fijn dat ik niet de enige ben met zo'n gevoel. Je gaat bijna denken dat er van alles mis met je is.. En als ik het verhaal van renate lees denk ik...misschien kan het nog?? (Trouwens renate, vraagje, toen jij een positieve test had, had je toen daarvoor zwangerschapskwaaljtes??)
Ik weet ook echt niet wanneer ik weer ga testen..Zondagochtend voorhet laatst getest en toen hele dag van slag...Ben weer bang om tegen een teleurstelling aan te lopen...Noomie22, greta en CC ook jullie heel veel succes met deze zenuwslopende dagen...Wanneer gaan jullie weer testen??
Ik ben trouwens nog maar   2 mnd geleden met de pil gestopt en ben bang dat ik dus gewoon nog regelmaat moet krijgen,   En toch hoop ik nog zo erg...... Wanneer zijn jullie gestopt..??

liefs skilte

We duimen!!

hoi skilte,

ik ben anderhalve maand terug met de pil gestopt.. ben daar dus ook bang voor.. normaliter ging dat altijd normaal.. dus ik blijf hopen..
heb nu de testen in huis.. als ik nog niet ongi ben ga ik zaterdag weer testen denk...
idd zenuw slopend is het alhoewel ik probeer er wat minder mee bezig te zijn dan vorige week.. en dat lukt me gelukkig ook.. wel had ik vandaag toch weer het gevoel van zwanger zijn..
het blijft spannend.. jij ook enorm veel sterkte.. en ik hoop dat we allemaal snel wat weten..

greta

Terug
Bovenaan