inmiddels 5 dagen over tijd, negatieve test....snik...

hoi greta...

Hoeveel keer heb je nu getest dan?? Omdat je schrijft een licht streepje te hebben gezien...Of heb je daarna weer een test gehad...
Ik wacht zelf denk ook tot zaterdag...Ik heb er nu echt geen behoefte aan om weer te testen.. Ik was normaal gesproken ook altijd erg regelmatig...maar ja heb nu zo'n 7 jaar de pil geslikt, dus ben bang dat toch nog zijn invloed heeft nu...

Hoi

Ik heb gisteravond maar weer een testje gedaan (ander merk deze keer). Helaas weer negatief.
Ik ben al sinds oktober vorig jaar gestopt en  altijd regelmatig geweest (muv de 1e x na het stoppen met de pil). Dus ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken of er niet iets anders aan de hand is, want ik ga er maar niet meer vanuit dat ik zwanger ben (heb ook echt geen zwanger gevoel).
Eerlijk gezegd zou ik het nu wel fijn vinden als die ongi kwam, dan heb ik tenminste duidelijkheid. Ik weet nu ook niet meer zo goed als de ongi niet komt wat ik dan ga doen, nog een keer testen of naar de huisarts?

Jullie ook allemaal sterkte, ik hoop voor allemaal snel duidelijkheid (liefst allemaal zwanger natuurlijk!!).

Gr cc

hoi skilte,

tot nu toe geen positieve test.. alles was negatief... bij mijn zoon was het een licht streepje.. na 3 dagen overtijd. deze ronde nog niets..
jij ook sterkte.. met wachten..

en cc,

wat naar dat het zolang duurd.. ik weet je leeftijd niet.. maar ze zeggen dat je na ongeveer 1 jaar verder kan gaan zoeken.. alles is dus nog mogelijk.. als je ouder bent wachten ze geen jaar.. omdat het klokje dan toch ook doortikt..

veel sterkte.. en wie weet... komt het toch nog onverwachts..

idd balen.. dat onwetende.. dan maar ongesteld.. dan weten we meer..

groetjes greta

Hey Skilte,

Wat onwijs balen voor je zeg! Die onzekerheid vreselijk!
Na 6 mnd klussen is mijn droom uitgekomen: IK BEN
ZWANGER!!! Ben echt super gelukkig! Ik wens jou heel
veel succes en ik ga hard duimen voor je! Liefs isa.

Hoi, Bij mijn eerste zwangerschap had ik weinig kwaaltjes maar bij mijn laatste 2 zwangerschappen(helaas miskraam) had ik wel veel kwaaltjes dus het zegt niks hoor als je nog niks voelt. Het kan een zwangerschap zijn.......veel sterkte met het wachten.

Ik zit zelf ook in dit schuitje maar ik voel wel van alles alleen geen positieve test en je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden dus ik wacht het maar rustig af.

Gr Aster.

hoi skilte,
ik had idd last van kwaaltjes toen,
pijn in mn borsten en ik kon me het ene moment heel blij voelen en dan ineens mega chagerijnig, voelde me niet mezelf meer.
ben nooit misselijk geweest mn helle zwangerschap niet.
succes ermee! en laat je ff weten als je weer een test gedaan hebt.
groetjes renate

hoi dames..
Nou nog steeds niets te bekennen...als dit zo blijft ga ik zaterdag denk weer testen . Mocht het dan nog negatief zijn, dan weet ik eerlijk gezegd niet wat ik moet..
Greta , Noomie en CC, laat het weten he als er veranderingen bij jullie zijn!!
En isa, bedankt voor je reactie...NOG VAN   HARTE!!! Echt super voor je!!

Dus nog steeds in spannende afwachting (hopelijk verwachting)

liefs skilte

Hoi Skilte,

Ik ben zelf twee keer zwanger geweest en de tweede keer had ik dus ook pas na 1!! week een positieve test. Niet dat ik me echt zwanger voelde, maar ik had wel zoiets van ......dat kan toch niet een week over tijd??
Later vertelde m'n huisarts idd dat er dan nog te weinig hormonen in je lichaam zitten.
Meid, ik duim voor je hoor. Ik weet hoe spannend het allemaal is!

groetjes MM

Terug
Bovenaan