Innestelbloed? Of gewoon vroege ongesteldheid...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..

Ik heb een vraagje. Ik had daarnet wat bloed bij het afvegen ( sorry voor het vieze praatje )
echt maar een klein beetje. Eerst donker, daarna licht van kleur.

Ik moet pas over anderhalve week ongesteld worden.
Kan het zijn dat dit innestelbloed is of bestaat dit niet?
Of ben ik gewoon errug vroeg ongesteld? Nooit zo'n korte cyclus gehad namelijk.

Eigenlijk moet ik gewoon afwachten of het doorzet of niet, maar daar heb ik het geduld niet voor, hahaha...

Ik hoop dat iemand mij iets kan vertellen.

Groetjes MM

hoi MM

Weet het niet zeker hoor maar een innesteling is volgens mij 14 dagen voor dat je ongesteld gaat worden.
het zou dus ongeveer wel kunnen denk ik...

liefs M

Hey MM!

Wat raar zeg, ik denk niet dat het innestelbloed kan zijn, omdat je pas over anderhalve week je ongi verwacht, het heeft geloof ik zeker een week nodig voordat het ingenesteld is?!
Het zou misschien ook van het vrijen kunnen komen?

Nou, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

sterkte ermee!

groetjes Dreamer

Er rest idd niks anders dan afwachten!! maar ik had nooit tussen tijdse bloedingen, maar in sept had ik ook anderhalve week voor mijn NOD een behoorlijke bloeding. En.....zwanger!!! Ik hoop voor je dat het bij jou hetzelfde is, maar nu op dit moment kun je alleen maar wachten. Sterkte met het wachetn en ik duim voor je!!

liefs janine

Hallo,

Ik wil ook graag meepraten over een innestelingsbloeding.
Ikzelf ben 3 weken geleden ongesteld geworden, en heb op dag 17 een kleine bloeding gehad. Dag 18 ook en dag 19 en 20 was het een beetje donkerbruin (Sorry voor deze woorden). Nu ben ik natuurlijk erg benieuwd wat dit is.
Is het een ongesteldheid (wat ik onmogelijk denk omdat het 2 1/2 week na mijn echte ongesteldheid is) of is het een innestelingsbloeding.
Ik vind het zo raar allemaal. Volgende week maandag zou ik weer ongesteld moeten worden. Het is dus echt wachten, wat heel moeilijk is.

Liefs, Go

Helaas, helaas ik ben toch echt ongesteld geworden!!
Heel gek, want het is anderhalve week te vroeg. Iets wat me nog nooit is voorgekomen.

Balen he?
Het was mijn eerste ronde, dus mag natuurlijk niet klagen, maar die komt toch hard aan.

Maar we gaan er gewoon weer tegenaan en wie weet de volgende ronde....

Bedankt voor de reacties, meiden.

MM

Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wat je zelf al zegt, we gaan gewoon verder. Het was de eerste keer, vertelde je.
Wel snel inderdaad.
Ben benieuwd of wat ik nu heb ook een ongesteldheid is.

Liefs, Go

@ go1: Dit had dus ook.10 okt was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dat was nog een pil bloeding omdat ik van af toen stopte met de pil. Dus ik ging er van uit dat mijn ongesteldheid nog wel even kon duren. had ik tot mijn schrik 19 dagen later bloed (heeél weinig) in mijn onderbroek. Dus 29, 30 en 31 oktober was ik een soort van ongesteld maar ik kon het met 1 tampon per dag wel redden. In die 3 dagen had ik soms ook geen bloed, vooral 's avonds.
7 oktober heb ik voor de zekerheid getest, maar deze was negatief.

Toch heb ik het gevoel zwanger te zijn. Ik weet ook niet hoe dat komt. Misschien een steekje hier en een krampje daar en soms wat misselijk. Niet eens zere borsten. En toch kan ik het niet uit mijn hoofd zetten. het zal wel Psychisch zijn.

groetjes matahari

Terug
Bovenaan