Innestelbloed? Of gewoon vroege ongesteldheid...

Hoi Matahari,

Fijn te horen dat er nog iemand is die zoiets met me kan delen.
Ik heb namelijk ook het gevoel dat ik zwanger ben, ben al een keer eerder zwanger geweest met als het gevolg een miskraam in september 2005.
Ik heb de moeheid nu heel erg, verder nog niet echt andere verschijnselen, maar wel dat zwangerzijn-gevoel.
Maandag zou ik ongesteld moeten worden, ben dus erg benieuwd of het komt.
Ikzelf denk van wel, want heb nu al dagen afscheiding, dat ik het gevoel heb dat het geen innestelingsbloeding was. Alleen aan de andere kant, heb ik maar even een bloedverlies gehad en was het daarna donkerbruin en nu weer heel lichtbruin. Ik kan het allemaal niet meer volgen en wordt er ook erg onzeker van. Het duurt zolang voordat je iets meer weet.

Wanneer ga je de volgende test doen?

Liefs, Go

Hoi Matahari,

Ik bedoelde eigenlijk: Is het niet verstandig om na een paar dagen nog een test te doen als je het gevoel hebt wel zwanger te zijn?

Go

ik zit met bijna dezelfde vragen.
ik was twee dagen overtijd en ineens zondag pats boem toch de rode duivels, maar anders dan anders. Normaal gaat 1 dag voor mn ongi mn temp al flink naar beneden, nu niet en is mn temp uberhaupt niet of nauwelijks naar beneden gegaan. Ik verlies wel bloed, maar (sorry voor het smerige praatje) geen tampons vol of zo en ook heel donker, en 's avonds en 's nachts helemaal niet. Dat duurt nu nog steeds al is het niet veel meer. Verder ben ik echt gruwelijk moe en 's avonds hartstikke misselijk. knallende koppijn en veel last van mn lenzen.
zou het dan toch???? Ik heb wel eens gelezen dan bij sommigen de innesteling langer duurt van de geplande 5-10 dagen. Of haal ik me nu echt gekke dingen in mn hoofd.
ook ik wacht dus maar ongeduldig verder af, maar snap mn lichaam echt niet meer.

succes meiden,
Liefs,
Danielle

OOOOhh meiden wat spannend allemaal.

Ik blijf wel lang hangen hier op het forum, ik hoor op het juni forum. Wat jou betreft dan30, ik verloor zoals altijd voor mijn ongi ook oud donker bloed, maar echt helderrood werd het de laatste keer niet. En idd bleek ik zwanger!!!

meiden, ik duim keihard voor jullie!!

liefs janine

Hoi Dan30,

Ook ik haal me gekke dingen in mijn hoofd.
Heb nu nog steeds afscheiding, niet veel, maar het is er wel
Ook 's nachts helemaal niet.
Ben ook erg moe de laatste tijd, maar kan ook komen door de drukte op mijn werk.
Ik twijfel dus ook heel erg of de innesteling bij mij langer duurt, of dat het .....?   is.
Ik heb geen idee.
Maandag moet ik ongesteld worden.
Kan niet wachten, de dagen duren zo lang.

Liefs, Go

Terug
Bovenaan