<div id="m145" class="mail-message expanded" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 14px;"><div class="mail-message-content collapsible zoom-normal mail-show-images" style="margin: 0px; line-height: 1.5; height: auto; width: 328px; min-width: 328px; max-width: 328px;"><p dir="ltr">Hallo,</p><p dir="ltr" style="text-align: left;">Ik heb een aantal vragen, zal kort toe lichten wat er gaande is.<br />Ik zit in de tweede ronde clomid nu 25 mg (50 mg teveel) , daarbij eind december follikel controle en 1 ei dat groeiende is. Zou rond kerstdagen de eisprong moeten hebben, deze was naar mij idee en metingen via testen veel later ook een ovulatiebloeding gehad gok ik. Dit alles was rond 1 a 2 januari. Sinds zondag 13 januari heb ik denk ik een innesteling bloeding helder rood wel erg weinig nu al tot vandaag dus 4 dagen beetje bloed. Ik heb al van allerlei zwangerschap testen er op los gelaten en negatief. Is dit nu een innesteling bloeding of een menstruatie(die heel minimaal is, nog nooit zo gekend en geen slijm erbij)?<br />Wat is handig om nu te doen? Of om wanneer nieuwe teest te doen?</p><p dir="ltr">Hoor graag van jullie </p><p dir="ltr">Groetjes </p></div><div class="mail-message-footer spacer collapsible" style="height: 0px; line-height: 1.5; width: 328px; min-width: 328px; max-width: 328px;"> </div></div>