Innesteling bloeding of menstruatie

<div id="m145" class="mail-message expanded" style="color: #000000; font-family: sans-serif; font-size: 14px;"><div class="mail-message-content collapsible zoom-normal mail-show-images" style="margin: 0px; line-height: 1.5; height: auto; width: 328px; min-width: 328px; max-width: 328px;"><p dir="ltr">Hallo,</p><p dir="ltr" style="text-align: left;">Ik heb een aantal vragen, zal kort toe lichten wat er gaande is.<br />Ik zit in de tweede ronde clomid nu 25 mg (50 mg teveel) , daarbij eind december follikel controle en 1 ei dat groeiende is. Zou rond kerstdagen de eisprong moeten hebben, deze was naar mij idee en metingen via testen veel later ook een ovulatiebloeding gehad gok ik. Dit alles was rond 1 a 2 januari. Sinds zondag 13 januari heb ik denk ik een innesteling bloeding helder rood wel erg weinig nu al tot vandaag dus 4 dagen beetje bloed. Ik heb al van allerlei zwangerschap testen er op los gelaten en negatief. Is dit nu een innesteling bloeding of een menstruatie(die heel minimaal is, nog nooit zo gekend en geen slijm erbij)?<br />Wat is handig om nu te doen? Of om wanneer nieuwe teest te doen?</p><p dir="ltr">Hoor graag van jullie </p><p dir="ltr">Groetjes </p></div><div class="mail-message-footer spacer collapsible" style="height: 0px; line-height: 1.5; width: 328px; min-width: 328px; max-width: 328px;"> </div></div>
 
Hi,
Lastig he die onzekerheid! Een eventuele innesteling vindt plaats op/rond de 9e dag na de ovulatie. Als je rond de kerstdagen je eisprong hebt gehad, zou de innesteling 3 a 4 januari geweest zijn, in dat geval is het denk ik nu toch je menstruatie.
Ik denk dat een follikelmeting bij de gyn het meest betrouwbaar is, maar wanneer had je een positieve ovulatietest? Als je eisprong pas 2 januari is geweest dan zou het misschien weer wel een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik heb zelf nooit een innestelingsbloeding gehad, dus weet niet of dat normaal gesproken helder rood is, maar er zijn vast dames die dat wel weten.
Elke dag testen heeft overigens niet zoveel zin, om de dag zou ik doen, omdat het HCG elke 48 a 72 verdubbelt.
Succes!
 
Ik ben na een miskraam en BBZ met een eileider zonder medicatie zwanger geraakt (BBZ geopereerd en mn rechtereileider is weggehaald) ik wou dat spul niet in mn lichaam ik ging gezond eten en fitnessen na 3 mnd zwanger en NA de positieve ZWtest een innestelingsbloeding gehad roestig bruin af en toe met helderrood maar wel heeeel minimaal.. 
ik was erg onzeker dat het weer mis ging maar 5weken geleden bevallen dus het zegt niets 
wat ik wil zeggen is dat de innestelingsbloeding  ook na een positieve test kan. ik wens je veel succes bijmij heeft het in totaal 3jaar geduurd.. maar blijf vertrouwen hebben in je lichaam het komt echt goed!  
 
Hey, 
Ik weet echt zeker dat ik mijn eisprong later heb gehad dat voelde ik toen aan alles en eerst ovulatiebloeding en ook lichte streepjes 1 januari op de ovulatietesten. Ik hoop op een innesteling bloeding, gisteren nog getest en negatieve test. Geduld maar even bewaren en van het weekend testen. Inderdaad zo lastig en zo nieuwsgierig. Alles is nieuw voor mij. Lief dat jullie reageerde.
We blijven hopen. 
Liefs 
 
Dan zou het zeker een innestelingsbloeding kunnen zijn en dan heb je nu ongeveer je NOD denk ik? (die is 14 dagen na de eisprong, ongeacht de lengte van je cyclus). Ik duim voor je dat je snel een positieve test hebt, succes!
 
Ik denk ook elke maand te voelen en merken wanneer mn eisprong is, deze maand heb ik al 4 dgn voor ik normaal klachten krijg, buikpijn en voel ik van alles. Het punt is je kan wel dénken dat je weet wanneer je eisprong is maar zeker weten doe je het nooit! Zou mooi zijn als het zo is maar je kan niks anders dan afwachten helaas...
 
@rosiee,
Klopt het zou dus nu wel de NOD kunnen zijn. Ik ben het testen een beetje beu. We wachten rustig af en volgende week nogmaals kijken. Dankjewel voor je lieve berichtje!
@smurfjes
Ons lichaam zit raar in elkaar uiteindelijk heb je er inderdaad geen invloed op dus we wachten rustig af. Ik zeg altijd maar als het zo mag zijn dan is het zo. Dus vol goeie hoop! Vetrouwen blijven houden dus. 
 
[quote quote=10155759]@rosiee, Klopt het zou dus nu wel de NOD kunnen zijn. Ik ben het testen een beetje beu. We wachten rustig af en volgende week nogmaals kijken. Dankjewel voor je lieve berichtje! [/quote]
Heb je trouwens de gyn al gebeld? Ik heb ook in het ziekenhuis gelopen en Clomid geslikt, als mijn cyclus langer dan 35 dagen zou worden moest ik wel bellen en langskomen. Misschien dat je even contact met jouw arts kan opnemen? Als het wel je menstruatie is geweest rond de 13e, dan had je ook weer Clomid moeten slikken toch?
 
Terug
Bovenaan