Innesteling bloeding of menstruatie

Rosiee,
Ik heb gisteren de arts gebeld en die zegt het zou kunnen dat je ovulatie rond 1 januari was en dan nu een innesteling. Ze gaf het volgende advies namelijk over een week een nieuwe test uitvoeren. Is die negatief mag ik 2 weken wachten op spontane menstruatie en als die komt gewoon beginnen met nieuwe clomid. Of als het 2 weken weg blijft en testen negatief wel terug komen om verder te kijken.
Waarom moest je bij een lange cyclus weer terug komen of waarom is dat niet goed? 
Liefs
 
Fijn dat je de arts hebt gesproken.
Ik kreeg alleen bij de eerste cyclus een follikelmeting om te kijken of de Clomid aansloeg, maar de werking van Clomid kan schijnbaar wel afnemen na verloop van tijd en als je dan niet of heel laat ongesteld wordt dan kan het zijn dat de Clomid niet heeft gewerkt (geen eisprong = geen menstruatie). Daarom adviseerde ze mij toen dat ik moest bellen als de cyclus te lang werd, dat is gelukkig alleen nooit voor gekomen. Bij jou is dat nu ook niet het geval omdat de gynaecoloog op de echo heeft gezien dat er een follikel "op springen" stond.
In ieder geval spannende weken nu voor jou!
 
Terug
Bovenaan