innesteling en bloed??

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

ik heb hier een aantal keren gelezen en ik ben met mijn vriend ook begonnen aan onze 'droom'. 2 juni was mijn laatste ongesteldheid, 15 juni zou ik dan mijn eisprong hebben gehad, sinds vandaag (wat mijn innesteldag zou moeten zijn) heb ik buikkrampen, ben ik duizelig en verlies ik helder roze tot helder rood bloed. Betekent dit dat  het niet is gelukt?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

Linda

Hoi Linda

welkom hier!

Als je een innesteling hebt gehad, gebeurd het vaak (bij 1 op de 3 vrouwen) dat je dan bloed verliest.
Dat heet een innestelbloeding.
Dus het is juist goed nieuws als je dat hebt ;-)

Geduldig afwachten dus

liefs Eva

oei dan heb ik een vraag als je niet bloed moet je er dan juist van uitgaan dat het niej is gelukt?

Ja, het is de 1e keer dat we het proberen. Ik heb precies gekeken naar de datums en al  ja..... (had nooit verwacht dat ik zo erg zou zijn )

op andere sites lees ik dan weer dat je bruin bloed moet hebben, terwijl ik juist roze tot fel rood bloed heb... het is allemaal zo onduidelijk  

ik mag dus ook pas op 30 juni gaan testen? pff... ik kan nu al niet wachten!

xx Linda

ja ik voelde dus wel de innestelling (denk ik)kreeg elke keer een soort ongi krampjes en slijm maar geen bloeding is dat dus niet zo als het moet gaan of wat HELP!hihi ik dacht dat het wel was gelukt maar nu ga ik twijfelen hihi

yes dan heb ik weer ff hoop haha ik moet namelijk     zaterdag mn ongi dag hebben zie banner

ben benieuwd

dit is trouwens ook onze eerste ronde

Hoi Linda

Ja ik ben net zo erg als jou hoor.. ik vul ook al vanaf ronde 1 alle data in, en klus op de vruchtbare dagen. hihi
Als ik eenmaal iets wil...

en @patricialut, maar 1 op de 3 vrouwen heeft een bloeding bij de innesteling, dus het zegt niets als jij het niet heb gehad.
Ik heb het ook niet gehad.. maar voel me wel hardstikke zwanger.
Maar ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden.

suc6 meiden!
Liefs Eva

Terug
Bovenaan