innesteling en bloed??

quote: Linda_tim reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2007 19:54:14'));

Dank je wel Eva!

Vanochtend is het begonnen, rond een uur of zes was er vrijwel geen bloed meer. Goed of slecht teken.

Ik bedenk me net dat ik het vorige ronde ook vlak voor mn ongi heb gehad. Vier dagen ervoor verloor ik helder rood bloed. Echt niet veel, slechts een paar druppeltjes. Daarna dus 4 dagen niks en toen zette mn ongi door. Hoop dat het bij jou niet het geval zal zijn.

ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, het was zeker de helft minder dan bij een 'echte' ongi, maar het was ook meer dan een paar druppeltjes.

Het is toch lastig te zeggen allemaal. Het vrouwelijk lichaam is ondoorgrondelijk
Afwachten tot je NOD en dan testen, dan heb je eindelijk duidelijkheid. Ik vind dat wachten echt frusterend. Je zou gewoon 2 dagen na je ei een test moeten kunnen doen. Ik moet nu nog 10 dagen wachten.

ja inderdaad, eigenlijk zou je het meteen moeten kunnen testen! Het wachten is echt.....grrr!
ik moet nog negen dagen wachten, maar het lijkt veel langer!

hihi ja idd wachten lijkt altijd vier dagen mijn nod is over 3dgn maar lijkt wel of het nog 3weken is haha
maar ja we moeten wachten en ook kan hetzo zijn dat ik nog langer moet wachten want is eerste ongi na pil stop en zie bij meerdere mensen dat het dan nog veel langer uit kan blijven klopt dat?

groetjes

Terug
Bovenaan