@wonderbelly, haha ja nadat ik mijn bericht had geplaatst zag ik opeens een andere naam..
Wat lief, ik hoop het ook voor jou!
en idd je lichaam kan je echt in de maling nemen maar toch geloof ik ook dat vrouwen het ook gewoon kunnen voelen, de vorige keer (weet niet of je het hierboven had gelezen maar ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad) maar toen dacht ik het ook te voelen maar had een negatieve test, me vriend zei dat ik gewoon moest wachten en mijn vriendinnen zeiden dat ik me soort van aanstelde en toch voelde ik dat ik zwanger was. Dit werd wel bewezen want 1,5 week later was ik zo heftig aan het bloeden dat ik het niet vertrouwden ik was er ook zo duizelig van dat ik en me vriend naar het ijsseland ziekenhuis hier zijn gereden en daar bleek dat ik dus gewoon terplekke een miskraam had. Ik was echt ff ik schock want ik had dat niet verwacht zo snel, het was ook echt niet leuk om dat zo op de eerst hulp te horen maar sindsdien geloof ik ook wel dat je het gewoon kan voelen.
p.s. Het viel mijn vriend zojuist op dat mijn tepels een soort van groter zijn geworden, niet donkerder maar kwa oppervlakte groter en ik heb plotseling moedervlekjes op mijn tepel? Hmm.. kan dit door een eventuele zwangerschap komen denk je? Of word ik gewoon helemaal gek haha.