innesteling?? Of menstruatie.. en wanneer testen?

@Reempje, vervelend zn onregelmatige cyclus. Ik heb er helaas ook mee te maken en kan niet eens mn piek vinden in de ovulatie testen van nu. Bij me vorige wel, maar dit waren gevoelige testen. Me laatste cyclus was 64 dagen! Ik hoop in ieder geval voor jou dat je een innestelingsbloeding hebt, maar wachten met testen is inderdaad wel verstandiger! Het enige dat ik nu voel is een gespannen buik met enkele krampjes. 

@believeinamiracle, ah wat vervelend voor je! Ik gebruik de ovulatie testen van sensitest (volgens mij heten ze zo ik weet t ff niet uit mijn hoofd ?) maar omdat ik eigenlijk niet wist waar te beginnen met testen heb ik gewoon een heel pakket gekocht en dacht ik begin gewoon vandaag en dan ga ik gewoon opzoek naar mijn eisprong.. heb hem wel dus gevonden. Wie weet betekend je gespannen buik en krampjes iets! Ik zal voor je duimen. Ik begon dus donderdag met heel roze bloed en helder rood bloed, vrijdag had ik ook heel helder bloed met het afvegen en vandaag maar paar druppeltjes donker rood bloed dus ben heel benieuwd. Ik ben er wel van bewust dat ik het misschien te graag wil dus ik wacht een weekje en mocht ik ondertussen niet doorbreken zeg maar dan ga ik er een testje tegen aan knallen! ? ik voel nu momenteel nog steeds wat druk ter hoogte van mijn baarmoeder maar ben eigenlijk vooral duizelig en misselijk. spannend!!

@reempje (heb me gebruikersnaam veranderd) maar ja ik ben misselijk met vlaagjes.. Houdt niet continu aan ofzo.. Maar vind het ook geen misselijkheid en ook geen zuurbranden.. Beetje onbeschrijfelijk. Dat te graag willen herken ik! Ik wil ook zo graag en omdat ik me ei niet heb gevonden denk ik dat ik mezelf weer in de maling aan het nemen ben!
Maar bij jou is het ook super spannend, ik hoop het voor je!!

Ps.. Ik had eerst 2besure ovulatietesten en nu ben ik overgestapt naar een pakket van zwanger en kids maar niet heel erg over te spreken tot nu toe 

@wonderbelly, haha ja nadat ik mijn bericht had geplaatst zag ik opeens een andere naam.. 
Wat lief, ik hoop het ook voor jou!
en idd je lichaam kan je echt in de maling nemen maar toch geloof ik ook dat vrouwen het ook gewoon kunnen voelen, de vorige keer (weet niet of je het hierboven had gelezen maar ik heb 3 maanden geleden een miskraam gehad) maar toen dacht ik het ook te voelen maar had een negatieve test, me vriend zei dat ik gewoon moest wachten en mijn vriendinnen zeiden dat ik me soort van aanstelde en toch voelde ik dat ik zwanger was. Dit werd wel bewezen want 1,5 week later was ik zo heftig aan het bloeden dat ik het niet vertrouwden ik was er ook zo duizelig van dat ik en me vriend naar het ijsseland ziekenhuis hier zijn gereden en daar bleek dat ik dus gewoon terplekke een miskraam had. Ik was echt ff ik schock want ik had dat niet verwacht zo snel, het was ook echt niet leuk om dat zo op de eerst hulp te horen maar sindsdien geloof ik ook wel dat je het gewoon kan voelen.

p.s. Het viel mijn vriend zojuist op dat mijn tepels een soort van groter zijn geworden, niet donkerder maar kwa oppervlakte groter en ik heb plotseling moedervlekjes op mijn tepel? Hmm.. kan dit door een eventuele zwangerschap komen denk je? Of word ik gewoon helemaal gek haha.

Terug
Bovenaan