Innesteling of toch korte menstruatie gehad

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Op 25 juni heb ik een miskraam gehad. Heb toen een dikke week gebloed en 23 juli weer ongesteld geweest. Nu moest ik 20 augustus ongesteld worden, maar heb Op 18 en 19 augustus wat donkerbloed verloren en de 20ste wat meer bloed wat helder was met stolsels. Maar dit was de volgende dag alweer over. </p><p>Is dit een innestelingsbloeding geweest, of zal dit toch een korte mensturatie geweest zijn. </p>

Ik weet dat je lichaam enorm in de war kan zijn van een miskraam.. voel je, je net zoals eerst toen je zwanger was?? Bepaalde krampjes ofzo?? Is er iets dat doet denken dat je zwanger bent?? 
Testen kan altijd.. 

ik heb wel gespannen borsten, af en toe misselijk en roep al een week dat ik zwnager ben, omdat ik echt het gevoel heb dat ik zwanger ben. 

Dus je had al symptomen voor je innesteling? Ik dacht altijd dat die pas daarna kwamen omdat je dan pas hcg aanmaakt. Maar als je symptomen hebt kun je toch ook al testen? 

Voor zover ik weet is een innesteling nooit met stolsels, hooguit een beetje rood/roze maar dat is dan vooral een druppeltje of wat.. of bruin oud bloed maar ook niet meer dan een paar vegen.
Als je 2 of 3 dagen voor nod bloed verliest dat erger word is dit van je menstruatie. Heeft het inmiddels doorgezet?

Het kan natuurlijk van allebei zijn. De ene innesteling is de andere niet. En een innesteling is ook een on-going proces, het graaft zich steeds een beetje verder in... 
Ik zou dus zeker een testje wagen, dan weet je hopelijk snel meer. Anders zit er helaas niks op dan af te wachten ;) 

Terug
Bovenaan