Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De mensturatie heeft nog steeds niet doorgezet. Na woensdag ook geen bloed meer verloren. Dus vandaar mijn vraag. En het waren niet echt 'stolsels' te noemen zo klein.
Dan kan het zeker een innesteling zijn. Je kan al een test doen, dan weet je meer.
Onzekerheid is het meest verschrikkelijke dat er is vind ik.
Succes ?
Ik denk dat ik ook een innestelingsbloeding heb vandaag! Sinds vanmiddag half 3 bij het plassen met afvegen wat lichtbruin/roze op het papiertje! Verder voel ik vrij weinig...
Meer mensen dit gehad??
Aapje:
Ik had vandaag ook na het plassen bij het afvegen een beetje roze op het papiertje. Had voor de zekerheid een tampon ingebracht, maar tot nu toe helemaal niets meer doorgekomen. Dus ik hoop momenteel dat mijn ovulatie later heeft plaatsgevonden en dat dit een teken van innestelingsbloeding is.
Als mijn cyclus hetzelfde zou zijn als vorige maand, dan zou ik nu al 3 dagen overtijd zijn. Maar ik had tot vandaag negatieve testen.
liefje blijft een vreemd iets he het vrouwelijk lijf haha. Heb jij verder nog klachten oid? Er zijn ook vrouwen die pas een week overtijd positief testen dus het kan zeker nog!!
Ik heb a.s. zaterdag of zondag mijn NOD.
Aapje: Vorige week had ik op donderdag en zaterdag steeds 1uurtje heel erg pijnlijke steken. Sinds maandag steeds misselijk na het eten, maar ook 'snachts. En vanochtend opgestaan met opgezwollen tepels.
Jij ondertussen al wat meer symptomen?