innesteling?

A

Anoniem

Guest
hey meiden,
ik heb sinds vanmorgen echt een ongi gevoel van die lekkere krampen. volgends het boekje zou ik vanaf vandaag mijn innesteling hebben als het goed is. Ik weet dus niet meer of ik bij mijn vorige zwangerschap hier ook last van had!! en als ik ong moet worden heb ik nooit een week van te voren van die krampen echt vaag. maar je lichaam kan je natuurlijk erg voor de gek houden.
zijn er meiden die hier ook last van hebben?? mijn NOD is 28 juni
xxx
sabrine

Hey Sabine!
Ik heb je al eerder hier gesproken op het forum, ging toen over blaasonsteking...
Maar ik heb precies hetzelfde wat jij hebt, ik ben wakkergeworden met krampen, en die leken op ongi krampen! zo irritant! ik had er gister ook last van. Ik weet niet of het een innesteling is. mijn NOD is ook op 28 juni en had 14 of 15 juni mijn eisprong, dus we lopen tegelijk op, ook hadden we samen blaasontsteking...toevallig joh!
Maar sorry, ik kan je verder niet helpen, omdat ik met dezelfde vraag zit! ik heb in april 2006 mijn laatste pil ingenomen en ben bezig met ronde 2, dus heb zelf niet zoveel ervaring.

Liefs + kus,
Areesa

is wel heel toevallig ben ook eind april gestopt met de pil.
nu hopen dat we 28 juni ook samen niet ong worden en gewoon zwanger zijn.
hoe is het met je blaasontsteking?
ik heb er geen last meer van gelukkig want het was geen pretje.
xxx
sabrine

sjoo heee, echt zooo toevallig, wel grappig!

ja het zou inderdaad nog toevalliger zijn als we beiden niet onnie worden de 28ste!! da's zou leuk zijn!

Vanmorgen had ik ook die onnie krampen, ik dacht...ik kan toch niet ongesteld worden ofzo? maar goed, je lichaam doet zoveel met je hè, als je net gestopt bent met de pil.

met mijn blaasonsteking gaat het beter, geen pijn en bloed meer, gelukkig, want inderdaad was echt geen pretje...en de timing ook niet echt! haahhaaha!

Heej meiden!

Herkenning!!!
Ik heb precies hetzelfde gevoel als dat jullie beschrijven! Zwwar gevoel in mijn buik en echt van die steken!
M'n tepels zijn ook wat gevoeliger dan anders.
Gisteravond was ik zelfs een beetje misselijk van de krampen in m'n buik (maar of dat nu zo'n goed teken is ?!

Mijn nod is op 29 juni en ik ben sinds afgelopen oktober gestopt met de pil.
Hoop dat't nu eindelijk eens raak is.

Is het bij jullie alleen maar die buik, of heb je van nog meer dingen last?

Liefs Mich

hey hey ,
ik heb ook last van gevoelige borsten als je er aan zit voel je van die harde schijven had ik bij de eerste ook last van.
en ik heb slijmerige witte afscheiding sorry,  .
had ik bij de eerste ook.
ik hoop dat het een goed teken is en anders volgende maand weer.
nog 9 dagen en dan weten we meer

xxx
sabrine

Hellow,
nou ik heb inderdaad elke dag witte slijmerige afscheiding (sjorry) en verder niet zoveel last, af en toe die krampen! en dat is echt dezelfde krampgevoel die ik heb als ik ongesteld moet worden. nou ben benieuwd hoor.....oh ja, ik heb ook last van snoepbuiten...ik weet alleen niet of dit persè een eventuele zwangerschapskwaaltje is hoor .
nou veel succes en hoop dat we allemaal strax zwanger mogen zijn...maar nog ff 9/10 daagjes afwachten...

Liefs,
Areesa

Hoi hoi!!

Hoe is het nou met jullie?
Hier nog steeds anders dan anders...
Steeds een opgezet gevoel en 's avonds op de bank of in bed kan ik helemaal niet met opgetrokken bene zitten/liggen omdat ik dan last van m'n buik krijg.

Verder heb ik een klein beetje (droge/krorrelige )  afscheiding.

Je leest ook altijd over gespannen borsten, maar daar heb ik nou weer helemaal géén last van.

X Mich

Terug
Bovenaan