innesteling?

Hey hey,
nou hier gaat alles okidoki hoor, heb alleen last van af en toe raar gevoel in mijn onderbuik, maar is niet zo hevig zoals bij jou! zijn kleine steekjes...en verder heb ik nergens meer last van, dus twijfel wel of het nu gelukt is deze maand of niet, is ff nog afwachten...nog een paar daagjes nog! heb ook geen last van opgezette tepels of gevoelige tepels, wel kan ik soms mijn plas niet inhouden, wat me eerst wel goed lukte! ook   heb ik nog steeds snoepbuien....maar goed, ik weet het niet hoor deze maand...hoop natuurlijk van wel. Hoop ook voor jullie dat het raak is!
Liefs,
Areesa

Dank je!!
Ik hoop het ook, maar ben al te vaak teleurgesteld dat ik het pas geloof als ik het zie...

Als ik donderdag niet ongi wordt denk ik dat ik me de dag daarna niet kan inhouden en direct ga testen .
Maarja...dat duurt nog een week (en kan nu al niet meer wachten!!)

Liefs Mich

hallo sabrine,,, ik lees net dat ke ook van die krampen hebt, en dat je nod dag 28 ste is, nou heel toevalliig ik ook, heb ook het zelfde,, spannend weer hehe,,, ik heb zoals de laatste maanden ook veel last van witte afscheiding , ik weet nou niet echt goed of dit nou van een aankomende ongesteldheid is of wie weet toch een innesteling, ach we zien het wel!!! dat wou ik even kwijt, okee doei groetjes diane

he hallo,ook ik moet de 28ste ong.worden....hoop het natuurlijk niet!
denk ook steeds dat ik het moet worden,zwaar gevoel in mijn onderbuik,borsten ligt gevoelig en ook witte afscheiding! gek he? nou volgende week zijn we allemaal zwanger....hihi groetjes natasja

hey meiden,
ben eern paar dagen niet op het forum geweest heb het erg druk gehad.
ik lees heel veel possitieve berichten en jammer genoeg ook negatieve berichten.
nou ik heb nog steeds een zwaar gevoel in mijn onder buik en uit mijn tepels komen van die witte korreltjes ( heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad) hopen dat het dus raak is. mijn tepels en mijn borsten zijn ook nog steeds gevoelig.
ik weet niet of ik wel kan wachten tot mijn nod hihihihi.
ik duim voor jullie allemaal en hopen dat 28 29 juni onze geluksdag mag zijn
xxx
sabirne

Hoi Meiden.

Ik heb mijn NOD ook 28 juni en vind het wel spannend hoor.
heb af en toe best wel last van krampen heb paar dagen heel erg last gehad van duizeligheid en misselijk zijn.
dat was in de week dat ik mijn eisprong had dat was als ik het goed heb 14 15 juni.
we moeten maar afwachten vooral blijven duimen.
gr lineke

hee dames!!

allemaal veel succes en hoop dat het raak is bij jullie!! ik zal goed duimen hoor!! ben er ff wat minder om mijn verlies beetje te kunnen plaatsen maar lees wel mee!!

toi toi xxxxxx sweety

Terug
Bovenaan