Ik heb m daar ook ingevoerd en daar moet ik nog één dag! maar als deze banner van jouw is, dan zou dat betekenen dat jij je NOD hebt op woensdag 25 juni. (21 juni + 4 dgn = 25 juni)
Ik ben nog steeds gammel, maar ja zoals ik reeds zei, wat grieperig he, dus t kan alle kanten op. Voel me wel anders dus maar meer richting het zieke hahaha...ach ja, we wachten t maar weer es rustig af. Voor zover dat mogelijk is dan. Ik denk dat ik gewoon ergens vd week ga testen als de RD's niet komen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat t al zo snel raak zou zijn. Ik lees dat hier best wel veel trouwens, en elke maand heb je evenveel kans natuurlijk (als je tenminste je cyclus in de gaten houdt). Ik denk wel dat de vrouwen met een regelmatige cyclus eerder zwanger raken dan de andere dames. Zij kunnen natuurlijk veel beter in de gaten houden hoe en wanneer. Maar jij had ook al kids toch? Hoe ging dat dan? Ik ben zo benieuwd het lijkt me allemaal zo geweldig zo'n hummeltje van je eigen vlees en bloed. M'n 2 stiefkids zijn ook fantastisch hoor, maar ja tis toch anders. Mijn vriend ziet echt dingen natuurlijk terug in zijn kids van hem en zijn ex. Dat heb ik natuurlijk niet. En je bent natuurlijk ook nooit de 'mama'. Ze zijn wel stapelgek met me gelukkig en ik ook met hen. Maar een kindje van ons samen zou echt helemaal te gek zijn...ik kan daar helemaal in wegdromen...zucht...erg he...had nooit gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Had ook in ene een biologische klok zeg! De Domtoren was er niets bij hahaha...bizar ons lichaam.
Nou hoor t wel weer ....groetjes Petra