Innesteling

Hey tijgertje,

jij zei dat je maandag a.s. je nod had maar je bannertje geeft nog maar 3 dagen aan!!!!!

Voel jij nog wat????

Ik ben gister gaan sporten en heb daarna best veel last gehad van mijn "eierstokken gebied" en vandaag voel ik niets meer....hmmm vreemd. Hoop dat alles goed gaat.

Hoe is het verder???

Groetjes mama22

Hey mama22. Nog drie dagen klopt dan toch? vrijdag, zaterdag en zondag...

en ik voel van alles, maar ja...volgens mij ben ik psychisch zwanger hahaha...had nog de hele week verhoging maar nu is t iets afgezwakt. Wel pijn nog bij m'n baarmoeder/eierstokomgeving bij vlagen  soort menstruatiepijn  ook ben ik wat misselijk geweest, van die straaltjes water steeds in m'n mond...ook wel moe, maar ja was ook grieperig. Verder had ik ook al een paar weekjes hele zere tepels. Maar geen zere of harde borsten...heel vreemd. O ja en m'n huid jeukt. Bij mn buik en maag en borsten...?!?! Ik wacht t maar s rustig af tot maandag of dinsdag...heb geen zin in teleurstelling...Het kan ook nog maar es heel goed zijn dat ik aan t ontpillen ben. Krijg natuurlijk nu alle hormonen over me heen...maar ja ik hoop natuurlijk wat anders.

Hoe sta jij er voor dan? Of heb ik nu een bannertje over t hoofd gezien?!
Nou lees t wel weer....sterkte meid...

hey tijgertje,

volgens mij geeft mijn bannertje wat anders aan, want ik heb nl. ook maandag mijn nod.
w8 ik haal 'm eens ff d'r bij.

oh kijk zie je. Die van mij geeft nog 4 dagen aan. hmmm raar

Ik merk al niet meer zoveel van mijn buik. Denk dus ook niet dat het raak is. Voel me ook niet anders dan anders.
Ach jah nog ff afwachten.

Ik heb m daar ook ingevoerd en daar moet ik nog één dag! maar als deze banner van jouw is, dan zou dat betekenen dat jij je NOD hebt op woensdag  25 juni. (21 juni + 4 dgn = 25 juni)
Ik ben nog steeds gammel, maar ja zoals ik reeds zei, wat grieperig he, dus t kan alle kanten op. Voel me wel anders dus maar meer richting het zieke hahaha...ach ja, we wachten t maar weer es rustig af. Voor zover dat mogelijk is dan. Ik denk dat ik gewoon ergens vd week ga testen als de RD's niet komen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat t al zo snel raak zou zijn. Ik lees dat hier best wel veel trouwens, en elke maand heb je evenveel kans natuurlijk (als je tenminste je cyclus in de gaten houdt). Ik denk wel dat de vrouwen met een regelmatige cyclus eerder zwanger raken dan de andere dames. Zij kunnen natuurlijk veel beter in de gaten houden hoe en wanneer. Maar jij had ook al kids toch? Hoe ging dat dan? Ik ben zo benieuwd het lijkt me allemaal zo geweldig zo'n hummeltje van je eigen vlees en bloed. M'n 2 stiefkids zijn ook fantastisch hoor, maar ja tis toch anders. Mijn vriend ziet echt dingen natuurlijk terug in zijn kids van hem en zijn ex. Dat heb ik natuurlijk niet. En je bent natuurlijk ook nooit de 'mama'. Ze zijn wel stapelgek met me gelukkig en ik ook met hen. Maar een kindje van ons samen zou echt helemaal te gek zijn...ik kan daar helemaal in wegdromen...zucht...erg he...had nooit gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Had ook in ene een biologische klok zeg! De Domtoren was er niets bij hahaha...bizar ons lichaam.

Nou hoor t wel weer ....groetjes Petra

Hey tijgertje:

sorry sorry sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik had me helemaal vergist. Ik ging er vanuit dat maandag mijn nod was oftewel dat het dan de 26ste was, maar dat is donderdag pas......

Hoop voor je dat je niet ziekjes wordt, maar gewoon lekker ziek bent van het zwanger zijn.
Heh bah, nu ik weet dat ik tot donderdag moet wachten krijg ik weer slechte zin. Ging er zo vanuit dat ik a.s. maandag mijn nod had. ach jah. We zien het wel. Ga er eigenlijk toch niet vanuit dat ik zwanger ben dus dan kunnen de rd tjes maar beter op zich laten wachten.

Ik heb trouwens nog geen kinderen. Was het maar zo. Heb wel heel veel kindjes gehad. hahaha in mijn stage periode als juf. hahahahha.

hmmm heb eigenlijk niet zoveel meer te vertellen en weet eigenljk ook niet meer wat je nogmeer had getypt.

Super fijn weekend en heel veel succes maandag.

Kus mama22

ja da's balen dan zeg als je rekening gehouden had met maandag....muts ! Ik begreep ook al niet waarom mijn banner dan niet goed was?! je maakte me helemaal in de war....hahaha
ik had verder niets bijzonders geschreven hoor, alleen over m'n enorme biologische klok...maar ik ga er een beetje vanuit dat ik wat (stuk) ouder ben dan jij. Dus je werkte met kids? Das ook leuk, heb ik vroeger gedaan toen ik een jaar of 15 was. Ging ik als ik vroeg vrij was van school helpen op de kleuterschool...errug leuk. Maar ben uiteindelijk heel wat anders gaan doen.
ga je vanavond nog Oranje kijken? M'n mannetje en ik hadden eigenlijk vanavond een verjaardag met Oranje kijken, maar hij gaat nu alleen. Ik ben te belabberd en ik blijf lekker bij de kids. Hoop idd ook dat ik te belabberd ben van t zwangerzijn...

nou sterkte nog dan tot je NOD en sorry dat ik de brenger was van t slechte nieuws

hahahah is toch helemaal niet erg dat jij me erop gewezen hebt dat ik gewoon blond ben hahahahahaha.

Ik wil eigenlijk ook wel oranje gaan kijken, maar ben helaas alleen thuis. Mannetje moet werken. Zou dan eigenlijk met een collega op stap gaan, maar had d'r niet zoveel zin in. Ken al die andere vrienden van haar niet. Dus dat wordt de hele avond maar forumen ofzo.

Ik ben denk ik inderdaad een stuk jonger dan jij, ben 22 (over paar maandjes 23). Hoe oud ben jij dan????

Waar kom je eigenlijk vandaan???? Of vertel je dat liever niet, vind ik ook niet erg hoor. Zit je ook nog bij  andere topic's???? Wanneer ben je eigenlijk gestopt met de pil??? Of had je dat  al verteld?  
Ik ben  1 maart gestopt.  Zit dus ook  bij de topic van maartmeiden.  

Sorry voor al deze vragen, maar ben altijd wat nieuwschierig.  

Groetjes mama22    

hahaha...maakt niets uit hoor...ik ben dus ook alleen vanavond...ga wel ff kijken naar de jongens natuurlijk maar denk dat ik ondertussen ook nog wel achter t laptopje zit. Ik ben 35 zucht...22 jaar, jemig dat was lang geleden..jij was toen 9 hahaha. Gek is dat. Ik zit ook nog bij de aprilstoppers (ik had die van mei niet gezien, ben dus ook een muts) en dus ook bij de meistoppers ben 16 mei gestopt met de pil. 26 mei m'n laatste RD's gehad op papier want ik ben eigenlijk niet meer ongesteld geweest....wrs ben ik aan t ontpillen of zwanger hahaha...verder woon ik in Hengelo OV maar geboren en getogen in Enschede. Woon nu sinds vorig jaar in Hengelo vanwege de kids. Ik had geloof ik al es gezegd dat dat m'n stiefkids zijn...dus zelf nog nooit eerder zwanger geweest.
Maar jij dus al vanaf 1 maart gestopt? Das toch al even...hoop dat t dan snel gaat lukken voor jullie. Je hebt iig een voordeeltje dat je nog jong bent en nog veel tijd hebt. Het is wel lekker dat je al op tijd kan beginnen. Ik had ook wel vroeg moeder willen zijn, maar helaas kwam ik m'n mannetje pas 2 jaar geleden tegen. Mijn moeder was 19 toen ze  zwanger was  van m'n broertje en 24 van mij. Ze vond t fantastisch...en dat leek mij ook wel wat. Maar t werk liet t ook niet echt toe...ben nogal een workaholic geweest. Tot twee jaar geleden ook nog 7 jaar vrijgezellig geweest, dus vandaar nu...ik hoop echt dat t snel lukt ook gezien m'n leeftijd.
nou hopelijk zo wat van je vragen beantwoord. Je mag me zo goed als alles vragen hoor heb niets om me voor te schamen...
jammer dat je alleen moet zitten vanavond...

groetjes

Terug
Bovenaan