Innesteling?

<p>Hoi allemaal!! </p><p>Even benieuwd naar jullie ervaringen. Op zondag 20 dec een positieve ovulatietest gehad, maandag 21 dec de eisprong gevoeld. Nu heb ik sinds zondag 27 dec heel licht bruinverlies. Alleen bij het afvegen. Ik heb eigenlijk nooit bloedverlies buiten mijn menstruatie om. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of is dat maar 1 dag? </p>

Ja dat kan zeker. Bij mij was het roze met 2x een veegje rood op het einde. Het heeft 2 dagen geduurd en de test was al op dag 1 licht positief met de kruidvattest  2v5

Bedankt voor je reactie! Heb vandaag mijn nod en het blijft nog steeds bij wat bruinverlies. Nog steeds erg weinig. Vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Vraag me wel af wat dit precies is, omdat ik nooit bloedverlies buiten mijn menstruatie heb. 
Ik heb in 2019 een bbz gehad, dus ik maak me wel wat zorgen.. 

Ik heb mijn Nod aanstaande zaterdag en bloed nu al wel twee dagen. Steeds met plassen en afvegen helder rood. Inlegkruisje heb ik wel nodig... maar het is nog niet zo heftig als een menstruatie. Nu dacht ik, is dit een innesteling en kan het dan ook wat meer bloed zijn dan alleen een drupje wat ik overal lees op internet? Vanochtend uit nieuwsgierigheid getest en er kwam binnen 5 min een licht paars tweede streepje. Zwanger? Maar dat bloedverlies dan? En ik heb ook al eerder een bbz (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) gehad, dus de angst is aanwezig dat het weer mis gaat... 

Hey stelvio,
Wat spannend, ik begrijp heel goed wat je voelt. Heb je verder ook klachten? Ik zou het even goed in de gaten houden en dan sowieso even vragen om een vroege echo. Dan kan er gekeken worden of het een goede zwangerschap is of dat er iets anders aan de hand is. Ik zou elke dag even testen om te zien of je testen oplopen. Ondertussen jezelf goed in de gaten houden en anders meteen even bellen met het ziekenhuis. 
Sterkte en ik duim voor een gezonde zwangerschap voor je!

Terug
Bovenaan