Innesteling?

Hoi Mandarijntje,
Ik ga het zeker in de gaten houden. Morgenochtend nog maar een test doen en kijken of het oploopt! 

Ga jij morgenochtend ook nog testen? Aangezien je alleen nog bruinverlies hebt. Wie weet toch zwanger? Je hoort ook weleens dat het hcg pas later aangemaakt wordt. En aangezien je nu bruinverlies hebt kan het zijn dat je eitje net pas ingenesteld is. Na ongeveer vier/vijf dagen kan je dan een licht positieve test misschien hebben. 
Ik duim voor je! 

Hoi stelvio
Ik had in sept ook bloedverlies en 3 dagen positieve test en ook met bloedprikken bleek ook genoeg hcg masr toen we een echo kregen zou ik 7w +2 zijn maar er was niks te zien dus had ik een missed abortus gehad wil je niet bang praten je hoort ook wel.dat het wel goed gaat masr ik wil ook je behoeden voor een extra teleurstelling omdat wij totaal niet voorbereid waren op dit nieuws maar ik hoop voor je dat het gewoon goed blijft gaan
Ik ga heel hard duimen?

Helaas. Vanochtend een negatieve test. Bloeden stopt ook nog niet. De zoveelste keer dat het niet lukt. Gelukkig hebben we al een meisje van bijna 2, maar met een bbz en diverse miskramen ben ik er wel een beetje klaar mee. Helaas stuurt de huisarts mij nog niet door. Minimaal een jaar wachten (ook als je al 38 jaar bent.., zo stom) 

Oh shit balen stevio ik zou gewoon doorzetten bij de huisarts dat je doorverwezen wil worden hoelang waren jullie nu bezig ?  Nu even jezelf flink verwennen en er dan weer tegen aan kom.op dit word het jaar van veel baby's ???

Bloeden is met twee dagen gestopt. Ik moet officieel zaterdag pas ongesteld te worden. Was zo misselijk vanochtend en ook gek gedroomd vannacht dus ik dacht, voor de zekerheid nog maar een restje doen. En ja hoor, vanochtend wel weer een positieve test in mijn handen. Nog niet heel duidelijk, maar wel lichtpaars streepje te zien... ik ga nu zaterdagochtend nog een keer testen. Wie weet ben ik toch zwanger? Maar het kan ook altijd mis zijn..  afwachten dus ??‍♀️ Pfff spannend. Ik kan nog niet blij zijn merk ik. 

Spannend stelvio ben benieuwd of het oploopt de testen ga voor je duimen maar ik.had in september ook bloedverlies en 3 dagen een positieve test en in het bloed zat ook hcg toch met de echo (7w+2) niks te zien op de echo ik vroeg toen hoe dat kon en ze zeiden als je een miskraam hebt kan het nog een paar dagen positief zijn doordat het hormoon er nog in zit dus kan alle kanten nog op gaan bij jou wil je niet bang praten maar wel behoeden voor een teleurstelling wij waren daar totaal niet op voorbereid en kwam heel hardaan  

Ik raak niet meer zo snel van slag hoor. Heb al, voor mijn vorige kindje, maar liefst drie keer een miskraam gehad (met 6, 8 en 9 weken) daarnaast ook nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en een operatie aan de baarmoedermond ivm een verkeerd uitstrijkje (pap 4 cin) We hopen naytuurlijk dat het een keer WEL in een keer goed gaat, maar ik weet dat die kans heeeeel klein is.. 

Terug
Bovenaan