Innesteling

Hallo allemaal
Voor de dames die zwanger zijn, of geweest zijn.. hebben jullie iets gemerkt van de innesteling? En zo ja wat merkte je en wanneer begon dat.

Ik ben nu op 5dpo dus vooral nieuwsgierig of ik wel of niet iets ga merken komende dagen. Al zegt het niks en kan het alle kanten op.

Liefs van mij

Ik heb er twee keer niks van gemerkt. Maarja iedereen is anders. Ik had ook niet door dat ik zwanger was 2x (cyclus onnavolgbaar dus liet het op me afkomen), dus dat speelt mogelijk ook een rol.

Ja ik probeer het vol te houden tot woensdag denk ik. Zo lastig gaat dat worden. Ben net als jij zo ongeduldig, na zo'n lange tijd wil je t zo graag!! Hopelijk is het raak voor ons deze ronde!! 

Hoi hoi, 
ik gok dat ik iets gevoeld heb van mijn innesteling ik liep in de jumbo en had ineens erge kramp en die dag ook wel de hele dag verder een weeïg gevoel gehad in mijn baarmoeder. dat was op/rond de datum dat mijn innesteling zou moeten zijn heb overigens geen bloeding gehad. Een week later 4 dagen voor NOD teste ik positief en ben ondertussen 32 weken zwanger.
maar ofdat het nou echt geweest is weet natuurlijk niemand :p 
Ik duim voor jullie!! 
liefs 

@mandarijntjeX spannend! Jouw NOD is eerder dan de mijne dan?! Jouw LF is dan zeker wat korter? Ik deed deze ronde voor t eerst ovu testen dua ik ga uit van een LF van 14dgn en dan dus NOD 25/26 januari.

Terug
Bovenaan