Innesteling

@MandarijntjeX ik merk ook weinig af en toe een menstruatie achtig steekje of krampje in rug of buik maar bij mn eerste merkte ik ook vrij weinig. De klachten kwamen na t testen in krampen en bij 5 a 6 weken misselijkheid en vermoeidheid.
Spannend… ga je woensdag testen?

Ik moet 29ste testen pff kan het nu al niet meer volhouden. Onbewust ben je er de hele tijd mee bezig vooral omdat het de 1ste ronde is.

Ik heb ook 2x een stevige (kortdurende) kramp gehad. Normaal voel ik mijn ovulatie maar dit keer niet (waarschijnlijk omdat het al raak was). Deze 2x dacht ik er niet bij na dat het een innesteling geweest had kunnen zijn maar achteraf geteld en de kans is heel groot dat ik dat dus heb gevoeld.

Heb je inmiddels al getest?

Hi Dames,
Ik zit vandaag op 11 of 7 DPO (laatste paar rondes onregelmatig) 
Gisteravond ineens roze afscheiding (beetje) daarna niks meer en zonet met afvegen weer iets heeeeeeeel llicht roze. 
Wat zou het zijn innesteling? Of begint mijn menstruatie 3 dagen eeder als normaal (als ik ervan uit ga dat ik nu op 11 DPO zit?

Wat kun je jezelf dan gek maken, helaas zit er niks anders op dan maar weer afwachten..

Succes aan alle dames die ook zitten te wachten :) 

Terug
Bovenaan