A
Anoniem
Guest
<p>Hey allemaal, ik ben nieuw hier maar heb wel al iets wat ik graag met jullie wil delen/ jullie ervaringen en/ mening zou willen horen.</p><p>Mijn vriend en ik zijn al een tijdje aan het proberen om zwanger te worden want de wens is groot! </p><p>Nu doet het volgende zich voor:</p><p>Ik ben iedere maand zo rond de 21e/22e ongesteld. Ook deze maand rond de verwachte eisprong weer 'geklust'. Als de berekeningen kloppen dan zou ik mijn eisprong op of rond de 7e hebben gehad. Eigenlijk al 4 dagen na de eisprong had ik ontzettend veel last van m'n borsten, voelde me moe maar had bovenal veel last van krampen en steken. Vooral afgelopen woensdag (13e) lag ik 's avonds op de bank met een warme kruik omdat de steken zo ontzettend veel pijn deden. Op dat moment dacht ik nog 'zou het dan eindelijk gelukt zijn, misschien is dit een innesteling?'. Donderdag minder last gehad maar dan gisteravond... behoorlijk wat bruin bloedverlies gehad en even later rood bij het afvegen. Zou dit een innestelingsbloeding zijn of een menstruatie? Vanochtend een test gedaan, te vroeg ( i know ) en ook negatief. Even later best wel veel rood bloedverlies gehad, en nu nog steeds druppelt het nog rood. Sorry voor de vieze praat!</p><p>Ik weet even niet wat ik er van moet denken. Ben ik dan toch eerder ongesteld, 5 dagen vroeger dan normaal? Of kan dit wel eens een innestelingsbloeding zijn? Op internet lees je voornamelijk dat deze bloeding licht is, maar ik heb ook al gehoord dat de één het heftiger kan hebben dan de ander...</p><p> </p>