Innesteling?

[quote quote=10404877]
Ja echt zo irritant is dat! Ik heb dat ook wanneer ik succesverhalen lees, dan lees ik zo veel dingen op het internet, ieder kwaaltje zoek je op maar ja dan is de teleurstelling alleen maar groter wanneer het weer niet raak is. Ik probeer er minder mee bezig te zijn maar dat lukt niet, is echt m'n grootste wens!
Ooh spannende tijd voor je! Ik duim voor je! Misschien een innestelingsbloeding? Ik hoop het voor jou! X[/quote]
Jaaa die onzekerheid na de eisprong is voor niemand gezond. Denk ook niet echt bevordelijk voor onze kinderwens ?

Ik probeer het ook van me af te zetten, ene keer lukt het beter dan de andere keer. En probeer mezelf en mijn gekke symptomen niet al te serieus te nemen.

Ja geen idee, bedacht me laatst dat ik we vaker halverwege mijn cyclus bloedverlies had, soms ook een week of paar dagen voor mijn NOD. Dus waarschijnlijk toen ook een innesteling gehad, alleen is het niet blijven zitten aan mijn baarmoederslijmvies (te dun?). Ging toen alleen niet gepaard met de krampen die ik nu had. Dit leek gewoon op menstruatiepijn.

We gaan het zien, we zijn aan het aftellen tot de testdag... spannend.

Ja ik herken het helemaal! Succes he, laat je weten of het is gelukt! Ik hoop het voor jullie!

Terug
Bovenaan