Innesteling ?

Hoi Iedereen,

Ik kwam zonet tijdens het plassen oud bloed tegen .
Volgens de huisartsenpost komt dit vaak voor en is het een innesteling of een begin van een miskraam.

Voel me al het hele weekend emotioneel, alsof ik mijn menstruatie ga krijgen...
Hebben jullie hier ervaring mee?

Pff ik weet het even niet meer...

Ann

Dat zijn hormonen en dat kan de hele zwangerschap duren :) ik heb het zeker als ik moe ben.

Met bloedverlies heb ik geen ervaring. Kan door innesteling, maar ook omdat alles erg doorbloed is. Zolang je verder geen klachten hebt, geen paniek! Ze vertellen alle mogelijkheden.

Hoever ben je?

Gr natasc

Hoi Natasc,

Dank je voor je reactie.

Ik ben morgen 7 weken ver. Het bloeden is nu gestopt en stelde tot nu toe niet veel voor. Wel heel erg geschrokken.

Voor de zekerheid bel ik morgen even de verloskundige. Misschien krijg ik dan vroeger een echo.

We wachten het af...

Ann

Ik hoop dat het hier bij blijft en niet meer klachten zal hebben .
Helaas is het vd week bij mij verkeerd gegaan .
had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was ook 7 weken vorige week .
Wil je niet bang maken hoor ,een kleine bloeding komt zeker vaak voor en dat hoeft niks te betekenen .
Laat je niet afschepen door de mensen ,als je zekerheid wil hebben ,sta er voor ,heb ik ook gedaan .
Luister naar je lichaam als jij het gevoel heb het is niet lekker ,melden en laat je doorverwijzen .
Sterkte xxxxx

wel prettig dat het inmiddels gestopt is. Oud bloed is volgens mij meestal onschuldig, al snap ik het helemaal dat je duidelijkheid wil.
Hoop dat je terecht kan!

Hoi Iedereen,

Ik heb even de verloskundige gebeld. Zoals het er nu naar uitziet is het relatief onschuldig. Het kan een innesteling zijn of een gesprongen adertje ergens, alles is meer doorbloed... Mocht het toch aanhouden of anders worden dan mag ik gelijk bellen, en maken ze een echo.

Maar voor nu is er niks alarmerends, dus ik probeer me rustig te houden. Dankjewel voor jullie lieve steun. Ik heb nu nog een symptoom bij trouwens: mijn jeans zit wat krapjes :s, gelukkig had ik al een andere broek gekocht :D

@ Wendy: ik vind het jammer voor je dat het niet zo positief uitdraaide. laat je ons weten als het nog een keer lukt? ben benieuwd...

Hoi Ann,

tijdens mijn eerste zwnagerschap heb ik dat ook geha,d ong. met 6,5 week. Het bleek achteraf inderdaad van de innesteling te zijn.
Hoop voor je dat dat bij jou ook zo is!

Terug
Bovenaan