Innesteling ?

Hoi iedereen,

Na een paar dagen oud bloed trof ik vandaag vers bloed aan, en niet zo'n beetje. Ik was dus gelijk in paniek, weer verloskundige gebeld maar nu in de buurt want het was bijna na werktijd, en daar kon ik gelukkig terecht.

Met tranen in de ogen en een warrig hoofd mijn verhaal gedaan en toen kwam de echo. Ze zag gelijk dat het hartje nog klopte, en dat er geen stolsels waren of uitwendige tekens waren van bloeding of iets dergelijke. Het zag er allemaal goed uit...

Ik hoef me dus even geen zorgen te maken, als het echt zwaar bloedverlies, klonters en krampen is dan is het meestal een miskraam. Voor nu is alles safe, laten we hopen dat het beebje dolgraag zijn toekomstige mama's wil leren kennen en nog even blijft zitten ;-).

Ann------------------------

Hoi Iedereen,

Deze week een paar dagen bloedingen gehad, veel bloed verloren, wat klonters en weefsel. Vandaag had ik zoiezo een echo staan dus we keken er naar uit.
Met de baby is alles goed, sterke hartactiviteit en groei. Wel een bloeduitstorting nét naast het kindje.

Wellicht wordt het door het lichaam opgenomen of krijg ik alsnog een bloeding, misschien met miskraam tot gevolg. Ik had gehoopt nu naderhand beetje rustiger te kunnen worden met deze echo van bijna 9w maar helaas nog ff een paar weekjes afwachten tot de 12w grens en dan ga ik pas echt een diepe zucht van opluchting slaan denk ik.

Ik hoop dat het kindje (door ons wuppie genoemd, garnaaltje klinkt niet zo ;) nog even blijft zitten...

Groetjes,

Ann

Terug
Bovenaan