Innestelingbloeding of toch menstruatie?

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Sinds gisteren wat bloed verloren. Nu dus twee dagen al last van wat sinds vandaag samen gaat met buikpijn. Gisteren viel het bloed mee, was amper wat maar toen ik wakker werd had ik hevige buikpijn en werd het bloeden meer. Maar nog niet zoveel als mijn menstruatie van normaal.</p><p> </p><p>Volgende week moet ik ongesteld worden en als ik lees wanneer de innesteling zou kunnen zijn klopt dat helemaal met mijn cyclus.</p><p> </p><p>Kan het zijn dat ik tóch een week tevroeg ongesteld ben geworden of kan je zon last hebben van de innesteling.</p><p> </p><p>Hopelijk kunnen jullie mij helpen</p>
 
Ik denk dat je eerder menstrueert! 
Vaak is innestelingsbloed heel weinig. Hier trouwens geen innestelingsbloed gehad en bijna 5 weken zwanger
 
Wat fijn dat er meer mensen zijn met deze vraag.
Vrijdag de 19e is mijn NOD en ik verlies sinds donderdag steeds een beetje bloed. Het meeste bloed komt ‘s morgens als ik uit bed stap. Normaal heb ik altijd gigantisch last van mijn menstruatie maar hier voel ik echt niks van. Ik schrok dus ook behoorlijk toen ik afgelopen donderdag ineens veel lichtkleurig bloed op mijn wc papier zag.
Wat denken jullie? Innesteling of toch een week eerder ongesteld geworden? En kan een innesteling zolang duren? Het zou nu de vierde dag zijn.
 
[quote quote=10121848]Wat fijn dat er meer mensen zijn met deze vraag. Vrijdag de 19e is mijn NOD en ik verlies sinds donderdag steeds een beetje bloed. Het meeste bloed komt ‘s morgens als ik uit bed stap. Normaal heb ik altijd gigantisch last van mijn menstruatie maar hier voel ik echt niks van. Ik schrok dus ook behoorlijk toen ik afgelopen donderdag ineens veel lichtkleurig bloed op mijn wc papier zag. Wat denken jullie? Innesteling of toch een week eerder ongesteld geworden? En kan een innesteling zolang duren? Het zou nu de vierde dag zijn.[/quote]
Ik denk ook menstruatie sorry!
 
Beautygirl, misschien heb je gelijk. Dat zou dan betekenen dat ik voor het eerst in al die jaaaaaaaren makkelijk door mijn menstruatie fiets zonder ziek te worden en zonder tampons te gebruiken. Ook wel eens fijn.
 
Bij mij ook een apart verhaal. Sinds paar maanden gestopt met de pil. En de volgende cyclussen waren steeds 27 dagen. Op de dag na nod een zwangerschapstest gedaan en negatief. Meteen ook een ovutest gedaan omdat ik hoorde dat deze gevoeliger waren en positief.. ging ervan uit dat snel mijn menstruatie ging komen of dat ik een positieve test ging krijgen. Een positieve ovutest leek me gek. 2 dagen erna nog getest met ovutest en hij werd lichter... nu zat ik gister op dag 38 van mijn cyclus en roze afscheiding. Tampon ingedaan heel de nacht en smorgens minimaal verlies op de tampon en vooral bruin. Vanmorgen tampon eruit gehaald en uitgelaten... geen bloedverlies meer.. super raar. Had mijn positieve ovutest op 4 oktober dus 10 dagen geleden. 
Twijfel nu dus ook een beetje wat er allemaal aan de hand is pfff 
 
Hoi iedereen ,
Ik weet niet als ik hier goed zit maar wil toch ergens me verhaal kwijt. Ik zou me eerst even voorstellen mijn naam is Melissa ben 24 jaar en heb nu 9 jaar een relatie. In december 2017 hebben we besloten te stoppen met de pil maar zijn we niet echt serieus bezig geweest. Sinds juli zijn  we er wel serieus me bezig ik heb altijd een regelmatige menstruatie, maar donderdag kreeg ik opeens een bloeding terwijl ik vandaag pas ongesteld zou moeten zijn. De bloeding was veel minder hevig En ik voel ook niet mijn menstruatie pijn.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen vind het best raar zelf.
 
Groetjes melissa
 
Terug
Bovenaan