Innestelingbloeding of toch menstruatie?

Het hangt in de lucht ? ook ik heb 5 dagen geleden 2 dagen een paar druppels bloed verloren. Geen idee ook wat het is. Normale cyclus van rond de 25 dagen en ei rond dag 14. Nu was Mn eisprong later (tenminste dat zeiden de ovu testen) ook teste ik 3 dagen positief. Als ik van Mn ei uit ga moet ik eind deze week ongesteld worden. Heb vanavond een test gedaan, maar natuurlijk negatief. Eind deze week maar eens weer testen met ochtend urine. Weet natuurlijk wel dat avond niet goed is maar dacht je weet maar nooit ?
 
Ik heb het ook gehad, op dag 5 en 6 na mijn eisprong wat bruin bloed verloren. Het trok daarna weg en alleen nog transparant slijm verloren. Jammer genoeg is mijn menstruatie toch doorgekomen. Het hoeft dus geen innestelingsbloeding te zijn, helaas...
 
Ik had eerst 2 dagen echt minimale hoeveelheid bloed en dag erna sorry voor de details echt slierten beetje gelig slijm na het plassen. 11 en 12 okt beetje bloed en 13 okt het slijm 
 
Hallo dames! Vraagje,
ging jullie (al dan niet) innestelingsbloeding gepaard met lichte menstruatie krampen?
15-10 eisprong (blijkbaar) vanochtend wat krampen en bruin bloed in de douche. Erna niets meer. Innesteling zou nu plaats moeten vinden als mijn eisprong klopt. 
Even afwachten of het doorzet, maar ben wel nieuwsgierig naar jullie visie hierop ?
liefs
 
Ik dacht dat ik een cyclus had... Eind september  ik dacht 23e was mn laatste prima ongesteld zijn week. Nu nergens last van... Vorige week donderdag heel veel slijm en wat kramp, dat voelde alsof ik al menstrueerde. Alleen dinsdag wat bloed maar misschien slaat ze nu over. Tussen augustus en september was ze 2 weken te laat...
 
Terug
Bovenaan