Innestelingsbloed of vroege menstruatie

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo, </p><p> </p><p>Ik ben nieuw hier!</p><p>Ik ben in april gestopt met de pil en had daarna na 33 dagen weer menstruatie. Nu is dus de tweede keer dat ik weer ongesteld zou moeten worden. Als ik een 28 daagse cyclus zou hebben zou ik woensdag ongesteld moeten worden. Maar dit weet ik dus niet zeker. </p><p>Nu had ik vanmorgen toen ik naar het toilet ging, heel lichtbruin bijna rozig bloed in het toilet liggen. Daarvoor afgaand had ik hele lichte menstruatie krampjes terwijl de vorige keer toen ik ongi moest worden verging van de pijn, net als voordat ik aan de pil was begonnen. Zou dit een innestelings bloeding zij geweest of een vroege menstruatie? Ik hoor graag jullie ervaringen!</p><p> </p><p>Liefs</p>

Hey! Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben een jaar geleden gestopt met anti conceptie en mijn cyclus is altijd 34/35 dagen. Nu heb ik al op dag 24 een beetje bruinachtige bloeding. Als het een menstruatie is, dan is het voor het eerst wel heel vroeg (wat uiteraard mogelijk is). Ook ik kreeg trouwens lichte krampjes gister.
Ik kan je geen antwoord geven hierop, ik weet het zelf ook niet. Ik vrees zelf dat ik ongesteld ga worden, maar we kunnen alleen maar afwachten! Ik duim voor ons dat het een innesteling is :) 

Jaa echt een super onzeker gevoel. Al meerdere keren naar de wc geweest vandaag om even te kijken. Maar daarna niks meer gehad. Nog wel steeds wat krampjes. Jij dan? Ik zit dan nu ook op dag 24. Maar gezien de eerste keer 33 dagen duurde, kan het ook zomaar nu weer 33 dagen zijn. Geen idee dus. Ben benieuwd! Hou je me op de hoogte ?

Bij mij heeft het vandaag niet doorgezet. Alleen nog maar kleurloos slijm. Dus heb stiekem wel een beetje goede hoop! Wordt een lange week denk ik tot ik kan testen ???hoe heeft het zich bij jou voort gezet vandaag Danielle? 

Nee, gezien ik niet precies weet wanneer mijn nod is wil ik daar nog even mee wachten. Bang voor onnodige teleurstelling. Wil zelf tot zaterdag wachten mocht er niks doorzetten. Dan is het een week na de vermoedelijke innestelingsbloeding. 

Ik zou tot 2 weken na de innestelings bloeding wachten ik vergelijk het een beetje met dat je eisprong gemiddeld 2 weken voor je nod is 

Helaas vanmorgen de dag begonnen met bruin slijm en dat blijft nu het geval.. Hopen dat het na vandaag ophoud. ?

Terug
Bovenaan