Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is helaas doorgebroken en ben gisteren avond ongesteld geworden. Dat was dag 25.
Had er niet op gerekend dat het na 25 dagen alweer zou komen. Dan hebben we dus ook op de verkeerde momenten gevreeën gezien ik eigenlijk ook een beetje van rond de 30 was uitgegaan. De volgende ronde maar een keer proberen met ovulatietesten. Zodat ik een beetje in kan schatten wat me te wachten staat.
Ik heb nog steeds af en toe bruin bloedverlies, maar vrees wel dat ik ongesteld ga worden. Nu een week voor mijn NOD. Erg vroeg dus, maar ook ik heb mijn vruchtbare periode achteraf niet goed gehad. Maar ik ben ook wel weer blij dat ik nu niet tot dag 34/35 hoef te wachten met een nieuwe ronde, zo moeten we het maar bekijken . Een wat kortere cyclus is helemaal niet zo erg. Ook ik ga ovulatietesten gebruiken komende ronde, om toch wat duidelijker in beeld te hebben wanneer de ovulatie is.