innestelingsbloed verloren net

A

Anoniem

Guest
hallo dames...ik heb ff weer een vraagje,,,ik heb net innestelingsbloed verloren....ik zag net toen ik naar de wc ging bruin achtig bloed rose achtig verloren..heel klein beetje....het kan niet beging van me menstruatie zijn want dat is pas over 6 dagen....betekent het nu dus dat ik zwnager ben of grote kans heb..nu dat ik innestelingsbloed verloren heb????aub   ik hoor het graag wie me antwoordt kan geven....gr maris

Dat zou best eens kunnen volgens mij, als je NOD nog een week weg is.....
Spannend meid, zal voor je duimen hoor!

Suus

hoi suusie thnxs...ik zit helemaal in spanning..wil nu al teste hahahaha..maar ja nog 6 daagjes ff geduld....ik DUIM ook voor je meid thnxs voor je reactie.gr maris

thanx,

Wij zitten nu in onze 1e ronde voor ons 1e kindje dus beginnen net, als ik cyclus van 28 dagen heb is vandaag mijn meest vruchtbare dag volgens de predictor site... dat word voor ons klussen vanavond!!

Hoeveelste ronde is dit voor jullie en voor het hoeveelste kindje??

Ga nu ff Popstar kijken, kom tussen door wel ff gluren hier... (is zo verslavend.. hihi)!

Suus

hoi suus wat spannend   ik DUIM   voor je dat het raak is...voor mij is dit de eerste ronde..heb 2 kinderen...een meid van 2 en half jaar en een jongen van 9 maanden...wat ik ook zo raar vindt is dat ik bij me 2 kids geen innestellings bloed had verloren..maar ja elke zwangerschap is anders..gr maris

mm ben wel benieuwd hoor, je houdt ons wel op de hoogte he?

ik heb ook over 6 dagen mijn nod.. maar heb geen bloed verloren..

ik zal voor je duimen..

Liefs Iris

hoi futuremummy....oh wat spannend zeg moeten we samen op dezelfde dag ....ik DUIM ook voor jou meid dat je geen RD gaat hebben maar een positife test...maar je hoef niet speciaal innestellings bloed te verliezen hoor..dus voor jou is er ook nog HOOP....en ik zal jullie zeker op de hoogte houden...jullie mij ook he? veel liefs mariska

we houden elkaar zeker op de hoogte..!!
heb echt erge last van opgezette borsten..
"ze zijn echt groot" haha

Liefs Iris

Terug
Bovenaan