innestelingsbloed verloren net

hahahah ja dat kan misschien is het tog een teken he van zwangerschap..ik heb daar nog   geen last van geen zere borsten of wat ook niet dat ze groter zijn als normaal...gr mariska

echt vreemd, heb dat nog nooit eerder gehad.. normaal doen ze juist zeer vooral mijn tepels voordat ik ongi moet worden.. maar daar heb ik nu helemaal geen last van.. alleen elke keer vage steekjes rond mijn vagina en borsten dan..

maar zojuist stond ik op van de bank en kreeg echt een heftige steek daar..

dat kan toch niet goed zijn of wel?

hmm ja daar kan ik echt niks over zeggen weet echt nietw at dat zou betekenen..heb datz elf nooit meegemaakt sorry meis....wat ik wel heb gehad was steekjes bij me eierstok...gr maris

ahja zit helaas niks anders op dan afwachten.. je kan wel gaan gissen enzo.. maar pas als je een postieve test in handen hebt weet je t zeker..

heb de 24e mijn nod en de 25e heb ik een feestje hoop dat ik dan lekker stiekem appelsap in een wijnglas kan drinken haha..

Liefs

ja precies een positieve test wijst op alles...nou afwachten maar..laten die 6 dagne snel voor bij racen hahahahahnou we horen het wel van me kaar..SPANNEND!!! gr maris

hee mariska,
Ik wil je niet ontmoedigen maar het kan ook het begin van je ongi zijn.
Vorige maand was ik ook een week te vroeg het was wel balen maar ik hoefde in ieder geval niet nog een week te wachten.
wij zijn nu ruim een jaar bezig voor ons tweede wereldwonder.
Ik ben nu net begonnen met temperaturen en ik hoop dat het helpt.
Nou ik duim voor je meid dat het snel raak is!!!

Gr:poppie 2

hoi meiden...ik wou ff zegge dat die kleine beetje bloed al weer verdwenen is ..dus het was inderdaad een innestellingsbloeding....nou spannend nog 5 daagjes...en hoe gaat het met jullie dan dames?????hoor van jullie.....gr maris

hoi

ik heb ook niets vreemds mischien dat jullie mij raad kunnen geven
ik was 6 dagen over mijn nod heen en ik dacht dat ik ongesteld werd maar ik twijfel
ik heb alleen maar bruin bloed en een heel klein beetje ik snap er niks van kunnen jullie mij helpen ? groetjes lin

Terug
Bovenaan