Innestelingsbloeding, 2 weken over tijd, negatieve test...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, ik zit met een dilemma!! Namelijk:
Mijn afgelopen menstruatie zou 15 januari geweest zijn, precies 1 week daarvoor had ik ineens (bruin/donker rood) bloed verlies gedurende 2 dagen en daarna nog een beetje met afvegen. *sorry voor details*

Ik dacht eerst dat mijn menstruatie te vroeg was gekomen (vond t ook raar dat het maar 2 a 3 dagen duurde) , maar toen ik ging googelen las ik over innestelingsbloeding enz. Dus ik dacht misschien ben ik wel zwanger!

Op infonu.nl heb ik dit stukje gelezen:
* Rond de zesde dag na de bevruchting zal de bevruchte eicel zich in het slijmvlies van de baarmoeder innestelen, hierbij is het mogelijk dat er een klein bloedverlies optreedt. Als deze bloeding plaats vindt, is dat een week voordat de normale ongesteldheid zou plaatsvinden. Omdat er dan sprake is van een zwangerschap, zal de menstruatie hierna niet plaats vinden. *

Nou is mijn menstruatie niet gekomen wanneer ik ongesteld moest worden (nu nog steeds niet trouwens, precies 2 weken over tijd), maar ik heb ook geen positieve zwangerschapstest.... Heb er gisteren weer 1 gedaan (een week lang niet getest) en die was ook weer negatief!

En het is zo gek, want ik voel me echt zó anders!! Zijn er mensen die dit herkennen, mee gemaakt hebben? Dames die ook pas na 2 weken positief testen? Of ben ik gewoon niet zwanger en heb ik mijn menstruatie te vroeg/ te licht gekregen?

Oooh het duurt nog zo lang om 2 weken te wachten voor mijn volgende menstruatie!! Hopelijk zijn er meerdere die dit hebben mee gemaakt of gehoord (hoop het eigenlijk niet voor jullie, want het is zenuwslopend!!!!)

Groetjes Nelleke

PS Sorry voor het lange verhaal, maar toch bedankt voor het lezen ;)

Hey!

Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus kan je daar anuit geen advies geven.

Wel heb ik (heel lang geleden) ook een keer een erg vroege en lichte ongi gehad. Bij was het een ongi, geen innestelingsbloeding.

Op dit forum heb ik wel meer dan eens gelezen dat meiden pas later een positieve test hebben. Heb jij ook geen heeeeeel licht streepje? Twee weken over tijd en een spierwitte test is wel erg lang om hcg aan te maken...

Ik vrees dat je niet zwanger bent, maar zolang je ongi nog niet is gearriveerd, is er nog hoop!

Liefs Daisy

Hoi!

Helaas heb ik hier geen ervaring mee...... was wel steeds overtijd maar had een onregelmatige cyclus nadat ik met de pil was gestopt. Heb nooit tussendoor een bloeding gehad....... als je het zo leest zou je toch denken dat je zwanger bent maar je lichaam kan je echt voor de gek houden! Bel morgen anders eens naar de ha het komt voor dat de test lang negatief blijft terwijl je wel zwanger bent. Ben je allang gestopt met de pil of iets dergelijks?

Succes met wachten meid! ga voor je duimen dat je alsnog positief test!

@ daycey: Ik had met de test van t kruidvat een heeeeel iniminie licht streepje dat is die van 7 euro (weet niet of je die kent) maar goed misschien kan dat ook een indrooglijntje zijn... Die heb ik dus ook niet serieus genomen. Nou er zit niets anders op dan wachten op de volgende menstruatie!
Bedankt voor je berichtje!

Liefs x

@ beauty27: Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil dus denk niet dat ik nog aan het ontpillen ben toch? (heb de pil ook niet erg lang geslikt)
En de huisarts zei dat ik moest wachten tot mijn volgende menstruatie (2 weken) en als er dan niks komt mag ik een bloedtest doen...

Lief berichtje bedankt!

xx

Ik ken alleen de testen van twee voor vijf euro. Met die van zeven heb ik geen ervaring.

Mijn duimen draaien voor je!

X

Hmm lastig. Ik ben zelf nooit meet dan 2 a 3 dagen ongesteld en was tot 6 maanden geleden heel onregelmatig ongesteld. Nu wel regelmatig. Maar ik ga voor je duimen dat het gelukt is. Je zou evt je bloed bij de HA kunnen controleren.

Zeker lastig!!
Maar als je al een heeeeel klein inieminie streepje zag zou ik toch over een paar dagen nog eens testen! de testen van kruidvat zijn erg gevoelig dus waarschijnlijk geven andere testen negatief aan.

Ik heb zelf tot gisteren ook twee dagen bruin verlies gehad. Maar dan ook heel licht! Maar ik heb geen ei sprong gehad deze ronde maar dan zou ik nu ook ongi moeten worden maar het bruin is helemaal weg. Ook vreemd hè??

Hoop dat de duivels weg blijven en je over een paar dagen een positest hebt!

Had je binnen de 10 min een heeeeeeeeeeeel licht streepje? Probeer anders de test van clearblue met zwanger niet zwanger. Bij de eerste had ik met diverse testen ook heeeele lichte streepjes maar de clearbluetest was meteen heel duidelijk. Hopelijk geldt voor jou hetzelfde!

Terug
Bovenaan