Innestelingsbloeding, 2 weken over tijd, negatieve test...

zie je met die clear blue zwanger/ niet zwanger dan als er bv nog weinig hhg in zit , heel vaag zwanger??net als bij de streepjes testen, of zie je dan gewoon echt heel duidelijk zwanger...of niet zwanger????

bij de clear blue is het duidelijk zwanger of niet zwnager. Maar hij is niet zo gevoelig als die goedkope van de kruidvat.

Bedankt voor alle reacties dames!

Hier nog steeds geen spoor van de duiveltjes! Heb niet meer getest, vind het zo zonde van mn geld straks word ik toch ongi en heb ik 50 euro weg gegooid;) dus ik wacht geduldig af!
Trouwens wanneer kan ik mijn duiveltjes verwachten stel dat het geen innestelingsbloeding was maar ongesteld, moet ik dan vanaf die dag rekenen of mijn normale cyclus? Anders moet mijn nod zaterdag zijn...

Nogmaals bedankt.voor de fijne reacties!
Ps waarom ik.zo lang.niks heb geschreven... Heb mijn elleboog gebroken, ja heel fijn pffff.

Xx

Hallo allemaal,

Dit is helemaal nieuw voor mij. Ik was vorige maand 1 week overtijd. We hebben toen een test gedaan en ja hoor, zwanger! Helemaal blij! Helaas een paar dagen later (9mei) erge menstruatie pijn en veel bloed verlies. 2 dagen later een test gedaan en hij was negatief.

Nu had ik 9 juni ongesteld moeten worden maar nog geen teken van een menstruatie. Wel last van mijn borsten (wat ik ook had toen ik zwanger was).

Ik durf nog geen test te doen om een teleurstelling te voorkomen.

Iemand hier ervaring mee?

Terug
Bovenaan