Innestelingsbloeding....iemand ervaring?

Ik voel helemaal niets wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen. Heb ook getest met zo'n sensitest (4 dagen voor je nod test kan deze al positief testen) maar helaas was hij negatief. Denk dus toch dat het een heel vroege ongi was (bij mij kan mn cyclus ook nog in de war zijn vanwege een mk)

Heb jij al getest?

Liefs Jolien

Hey Astrid,

Ik heb ook bloedverlies gehad. 5 dagen lang op dag 28 om precies te zijn. Dit was helderrood bloed dus ik dacht, jammer, op naar de volgende ronde....
Wat bleek.....Na zo'n ander halve week kwam ik erachter dat ik toch echt zwanger was....
Helaas kreeg ik na 4 weken weer bloedverlies en is het uitgedraaid op een miskraam. Ben eergisteren het vruchtje verloren. Zou nu 9 weken zwanger zijn....
Maar goed, de dokter zei dus dat het een innestelingsbloeding is geweest....
Ik zal voor je duimen...
Succes met wachten......

Liefs Nurse

@ Jolien,
Nee nog niet getest. Eigenlijk durf ik gewoon niet zo goed. Wil gewoon toch ff afwachten tot NOD. Wil eigenlijk geen negatieve test omdat ik te vroeg test. Dus wil nog ff afwachten tot volgende week.
Ben benieuwd wanneer jij zwanger raakt!!!

@ Nurse,
Jee wat een verhaal zeg. Sterkte met het verlies. Wel fijn te horen dat jij ook een innestelingsbloeding hebt gehad. Je leest zoveel verschillende dingen op internet en niet echt duidelijke verschijnselen.

Groetjes Astrid

spannend allemaal heh!

Ik hoop ook heel erg dat het binnenkort raak is voor mij! Ik denk dat het bij mij wel echt ongi was. Zou met mijn miskraam te maken kunnen hebben maar ook omdat ik momenteel best wel last van stress heb (zijn aan het verhuizen. Hebben net een nieuw huis gekocht en daarbij is ons oude huis nog steeds niet verkocht :S + net een nieuwe baan dus jah alles bijelkaar wel stressfactoren...zou invloed kunnen hebben maar dat weet ik natuurlijk niet zeker)
Ik zit er best wel over in of ik wel een normale cyclus heb (de eerste keer was ik onverwacht zwanger terwijl ik nog de pil slikte. Ik weet mijn cyclus dus even niet zo goed)

Jij in ieder geval alvast veel succes met testen ;) Ben benieuwd wat er uit is gekomen!

Liefs Jolien

Hoi Jolien,

Inmiddels 3 negatieve testen en nog steeds niet ongesteld. Had afgelopen maandag ongi moeten worden.

Ahhhhhhhhhhhhh ik ga na het weekend nog een test doen en anders ff afwachten tot nieuwe menstruatie.

Liefs Astrid

Terug
Bovenaan