innestelingsbloeding na de sex.

hallo meiden,,

heb even een dringende vraag???
het klinkt allemaal denk ik een beetje vies.. sorry alvast daarvan..

over een week is mijn nod..nu had ik gisteren sex met mijn vriend,, en na de sex toen de sperma eruit liep (jullie kennen dat allemaal denk ik wel.. kwam er donker bloed mee/ iets wat rozig..(slijmachtig)

kan dit van een innestelingsbloeding afkomen..wie weet hier antwoord op,,

alvast super bedankt..
xxx kleintje..

hoi kleintje

het kan natuurlijk een innesteling bloedig zijn of dat je een klein wondje aan de binnenkant hebt.. en dat dat een beetje is gaan bloeden.. ik hoop voor je dat het ene innesteling is geweest!

Liefs Jacqy

Irritant he, die dingen die je hoop geven.
Ik heb precies hetzelfde gehad alleen ben ik al een week overtijd na een miskraam te hebben gehad. Ik heb al een test gedaan maar die was negatief. Ik hoop ook stiekem dat het een late innesteling is geweest.

hallo meiden,,

bedankt voor jullie reactie,,
maar een wondje denk ik zelf eerlijk gezegd niet,, want ik heb geen pijn gehad en heb nu ook geen pijn..
en het was echt oud/donker bloed..
 ja het is inderdaad vervelend, al dat gewacht, word er zo moe van..
maar ja we zullen toch af moeten wachten..

kus kleintje.

Het kan innesteling zijn, maar ja zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Hoe vervelend ook, het enige wat je kan doen is afwachten.
Hopelijk voor jullie is het raak.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi
Innestelingsbloed kan het volgens mij niet zijn, ben uiteraard geen arts..
Maar het innestelen gebeurd nl niet meteen na de sex.
Volgens de vk kan dat nl nog 5 dagen na de sex pas gebeuren. De cellen moeten nl eerst nog een weg naar de ei vinden. Pas als dat is bebeurt en het ei is bevrucht gaat het zich innestelen.
Maar misschien heb je deze week nog meer geklust en had de bevruchting al eerder plaats gevonden..
Maar van deze keer kan het volgens mij nog geen innesteling zijn.

Hoop dat je er wat aan hebt en heel veel succes met zwanger worden!!

Terug
Bovenaan