innestelingsbloeding na de sex.

hoi hoi,,

nee ik begrijp dat je niet gelijk na de sex een innesteling hebt,,
maar ik heb mijn vruchtbare dagen al gehad,, en toen hebben we geklust,,
en een eventuele innesteling had ik afgelopen vrijdag ongeveer,   en gisteren hebben we sex gehad en na de sex kwam er dus oud bloed mee/ iet wat rozig, en vandaag over een week heb ik mijn nod,, en vandaar mijn vraag, kan dat innenstelingsbloed zijn geweest wat er na de sex mee uitkwam,,
want nu is het weg..

hoop dat ik het duidelijk heb omschreven

liefs kleintje..

hoi hoi,,

nee ik begrijp dat je na de sex niet gelijk een innesteling kunt hebben,,
maar ik heb mijn vruchtbare dagen al gehad,, en zou ongeveer afgelopen vrijdag mijn eventuele innesteling moeten hebben,, en gisteren hebben we dus sex gehad en na de sex kwam er dus oud/iets wat rozig bloed, slijm mee, en vandaar mijn vraag kan het zijn dat dat innestelingsbloed is geweest, of niet.
Ik heb vandaag over een week mijn nod..

kus

Hoihoi,

Hopelijk is het een innestelingsbloeding. Waar schijnlijk is het  geen wondje in de vagina dat open gaat tijdens de sex (contactbloeding)  Ik heb vaak last van contactbloedingen en dat is altijd helderrood, nooit donker rood of roze.

Misschien was  je innestelingsbloeding al 'onderweg' en als je geen sex had gehad, had je het later ontdekt bij toiletbezoek......

Ik zal voor je duimen!

Groetjes Evelien

hallo,

Het zou misschien ook nog van je man/vriend  kunnen zijn. Ik wil je niet onmoedigen, maar dit is mogelijk. En soms hoeft een wondje niet pijn te doen om te kunnen bloeden.

Ik hoop echt voor je dat het een innestelings bloedinkje was,

liefs Geeske

Hoi kleintje,

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb dat ook gehad en bleek dus wel mijn innesteling te zijn, want op de eerste  NOD dag  2 weken later, heb ik getest (omdat ik gewoon al heel sterk een 'zwanger' gevoel had) en bleek inderdaad  zwanger te zijn.
Ik ben inmiddels al bijna 2 jaar de trotse mama van een gezonde dochter!
Ook ik zal dus heel hard voor je duimen!

Succes

Groetjes, Anna

Terug
Bovenaan