innestelingsbloeding of menstruatie

<p>Beste mede vrouwen,</p><p>ik vroeg mij af of ik mijn innestelingsbloeding heb of dat mijn menstruatie eerder is dan verwacht. ik moet zaterdag ongesteld worden en gisteren had ik een hele lichte bloeding. Nu had ik vandaag ook nog een bloeding maar dit was heel licht en oud bloed.</p><p>Nu gaat het gepaard met wat buikkrampen. Maar dit is erg licht en bij lange na niet wat ik met mijn ongesteldheid heb.</p><p>Ik heb niet een hele regelmatige cyclus, die verschilt van 27 tot 29 dagen. Dus zou beide kunnen zijn.</p><p>Zou ik zwanger kunnen zijn? Wie heeft er ook een innestelingsbloeding gehad en hoe was dat voor jou? </p>
 
Hallo,
ik heb ook regelmatig voor mijn menstruatie bruin of roze bloed en heeeeel minimaal. Helaas zet het bij mij door in menstruatie. 
Heb ook menstruaties waarbij dit niet zo is. Ik hoop voor jou van wel maar probeer ervanuit te gaan dat het ook niet zo kan zijn dan is de teleurstelling misschien wat kleiner.
 
Hoi,
Helaas kan het beide zijn. Ik zeg helaas omdat je nu dus nog een paar dagen in onzekerheid zit. 
Mijn vorige menstruatie begon ook 4 dagen eerder met enkel bruine afscheiding 1a2 dagen en vervolgens 2 dagen niks en dat werd gevolgd door mijn menstruatie 4 dagen later. 
Maar je innesteling is ook ongeveer 5 dagen voor je nod dus het kan beide kanten op en hoop voor jou het laatste! 
Succes! 
 
Duimelijntje, Ik ben nu ook 6 dagen voor NOD ongesteld geworden. Dacht eerst ook innesteling, omdat ik op 4 februari in de avond lichtroze had bij het afvegen. De hele avond niets. Vervolgens 5 februari ook overdag bij het afvegen wat helderrood/ roze slijm. Hierna weer in de avond bij het afgeven helderrood bloed.
Vanochtend maar tampon ingedaan en geaccepteerd dat ik toch ongesteld ben geworden en doorga naar ronde 5.
Dus het kan nog alle kanten op. Als het niet doorzet en het is je NOD, dan heb ik begrepen kun je een zwangerschapstest doen en zou die moeten knallen. Duim voor je.
 
Lastig te zeggen inderdaad. Ik dacht een tijd geleden ook dat ik een innestelingsbloeding had. Het bloed was ook meer paars / bruin van kleur en het was maar een klein beetje. De dag erna toch doorgezet in een menstruatie. Nog even afwachten dus!
 
helaas bloed ik nog steeds heel licht alleen met afvegen echt heel donker bruin. 
net vroege test gedaan en die was negatief, kan natuurlijk dat die op mijn NOD wel nog positief is maar ik heb dan al sinds zondag avond dat ik heel licht bloed dus ik denk dat ik maar moet accepteren dat ik ongesteld ben helaas.
maargoed eerder ongesteld dus misschien ook eerder mn eisprong. Op naar de volgende ronde. 
Ik gebruik ovulatietesten om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb omdat ik nog wel is wissel van lengte van cyclus. volgende NOD is 11 maart. Let's go
 
Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden, wanneer je een sterke kinderwens hebt. Ik heb dat helaas ook vorige maand ervaren. Toen heb ik ook een kleine bloeding gehad midden in mijn cyclus en daarna gewoon ongesteld geworden. Nu zit ik weer in een nieuwe cylcus en heb ik vandaag weer een zeer kleine, minimale bloeding gehad midden in mijn cylcus. Mijn verwachte menstruatie is op 19 februari. Ik ervaar ook een gevoel in mijn buik wat ik niet ken van voorheen, maar ik ben ook weer bang dat ik mijzelf gek maak en er teveel mee bezig ben. 
 
hoi anoniiem, ja het is heel lastig om je lichaam in de gaten te houden vind ik, je wil het dan zo graag en dan lijkt het alsof je borsten gevoelig zijn en hang je meteen het label zwanger er aan op. 
Ik hoop dat het nu wel een innestelingsbloeding was bij jou.
Ik heb rond deze dagen mijn ei dus hopelijk over 2 weken een mooie streep in mijn handen.
Hoe houdt jij het wachten tot de NOD vol?
 
Terug
Bovenaan