innestelingsbloeding of menstruatie

Ja dat is inderdaad moeilijk om te weten, zekerheid kan je toch later pas hebben ben ik bang (na je NOD en test).
Ik zelf had een beetje lichtbruin verlies een aantal dagen voordat ik normaal gesproken ongesteld moest worden. Dat was inclusief wat krampen. Had er verder geen aandacht aan besteed en pas na het uitblijven van m'n ongesteldheid begon er een belletje te rinkelen..dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding was.
Kan me wel herinneren dat ik dit vroeger ook altijd had (voor ongesteldheidsdag afscheiding met wat bloed) maar toen slikte ik de pil.
 
Nog even volhouden, heel veel succes! 
 
Herkenbaar, en het vreet me op! 
Afgelopen zaterdag bruine afscheiding, NOD is morgen. Ik heb normaal altijd twee dagen voordat de dijken doorbreken al bruine afscheiding als voorteken. Maar, zondag, gisteren en vandaag helemaal niets. Verder wel krampjes alsof ik ongesteld zou moeten worden. Meer plassen, en moe.. Zondag en vanochtend getest, maar negatief. 
Morgen zou mijn NOD met 28 dagen zijn. Eigenlijk is m’n cyclus sinds afgelopen zomer regelmatig rond de 26. Sinds de kerstvakantie zijn we begonnen, alleen werd ik helaas tijdens m’n vruchtbare periode ziek. Wel had ik daardoor een vertraagde cyclus en werd ik pas op dag 30 ongesteld.
Ik weet het, afwachten is de enige oplossing, maar vind het zon energievreter dat wachten. En dit van me afschrijven helpt ook, want het met iemand bespreken is ook geen optie ;)
 
Ik moest 9 februari ongesteld worden. 2 februari had ik eenmalig roze slijm bij afvegen. 5 februari had ik bruinverlies bij afvegen. Dit heb ik t/m 7 februari gehad. 8 en 9 februari had ik rood bloed bij afvegen. Geen 1x inlegkruisjes of tampon gebruikt. Ook geen 1x dat water in de wc was gekleurd. 
Ik snap er niks van en weet dus ook niet welke dag ik als dag 1 moet tellen. Ben al bijna jaar gestopt met de pil. Altijd 3 dagen behoorlijk bloedverlies.
 
Ook hier veel twijfel. Mijn nod staat op 14 februari… nu had ik net met naar de wc gaan ietwat rozig bloed bij afvegen. Kan dit nog een late innesteling zijn of zal mijn ongesteldheid er al aankomen wat dan heel vroeg is?  Zijn er ook dames die elke maand temperaturen en wanneer gaat die bij jullie omlaag? Pas als je ongesteld bent of de dagen ervoor al langzaam?   
Ik had gehoopt mijn vriend een leuk Valentijnscadeau te geven maar ben bang van niet nu 
 
oh jeetje veel onzekerheden bij iedereen nog. 
Ik heb het als mijn mentruatie gezien. Mijn NOD was dan zaterdag en toen nog is getest voor de zekerheid maar negatief. Ook zijn alle kwaaltjes weg.
Ik vond het ook lastig welke dag ik als 1 moest beschouwen, ben maar voor echt de eerste dag gegaan toen ik wat bloedde.
Nu wel aardig wat onzkerheden over wat mijn cyclus nu is. Ik houdt het bij met de app FLO en ik gebruik ovulatietesten van de action. Nog geen knaller test gehad helaas daarvan. 
Hoop dat de NOD's goed uitpakken bij iedereen. Zou een geweldig valentijnscadea zijn zeg! Ik hoop mijn ei te hebben op die dag. Zou ook leuk zijn.
En ik snap het schrijven, vind het heerlijk om het er met iemand over te hebben die begrijpt hoe ik mij voel.
 
Hoi duimelijntjee,
Ik vind het ook fijn om er met meerdere mensen hier op het forum over te praten. Dat geeft toch een bepaalde rust. Ik vind het ook moeilijk om het vol te houden tot mijn NOD, maar ik weet ook dat ik vorige maand licht obsessief werd en toen ik toch ongesteld werd, gaf mij dat wel een bepaalde rust. Nu hoop dat ik dat ik gewoon geduldig kan wachten tot mijn verwachte menstruatie. Ik ben benieuwd, ookal durf ik niet echt te hopen, want mijn vriend en ik hebben niet heel veel geklust. Maar ja anderzijds hoeft het paar precies op de juiste dagen te zijn en het kan al raak zijn.. even afwachten dus maar.. 
 
Terug
Bovenaan