Innestelingsbloeding of menstruatie?

<p>Hi meiden,</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met een innestelingsbloeding.</p><p>Ik heb deze maand op 6 mei (Cyclusdag 21) een ovulatietest gehad waarbij de testlijn even donker was als de controlelijn. Op 7 en 8 mei was de testlijn donkerder dan de controlelijn, echte knallers. Op 9 mei was de testlijn weer iets lichter maar leek nog steeds positief. Daarna waren de testen op. Denk dat ik dan op +-9 mei mn eisprong heb gehad. We hebben het de dagen daarvoor & op 9 mei gezellig gemaakt ?<br /><br /></p><p>Mijn NOD zou dan met een luteale fase van 14 dagen op 22/23 mei zijn. Nou kreeg ik gisterochtend bloedverlies, het was minimaal en alleen bij afvegen. De rest van de dag bleef het zo, niks in mn inlegkruisje maar alleen wat bloed met afvegen. Ik dacht dat het in de nacht wel zou doorbreken, maar dat gebeurde niet. Weer niks in mn inlegkruisje en alleen bij afvegen (ook minder dan tijdens menstruatie). Vandaag is er wel iets in mn inlegkruisje terecht gekomen maar echt minimaal. Ik voel me wel super slap en moe, mn borsten zijn ook een stuk voller en ik ben al een week continu aan het boeren ? Ik heb soms wel dat weeïge trekkende gevoel van mijn menstruatie waardoor ik soms denk ‘nu is het écht doorgebroken!’ en dan ga ik naar de wc en is er bijna niks. </p><p>Dit bloedverlies ken ik echt niet van mijn menstruaties. Meestal begint het licht en zet het gedurende de dag steeds meer door en is het aan het einde vd dag echt doorgebroken. Ik heb ook nog nooit gehad dat ik het alleen maar met afvegen had of een beetje in mn inlegkruisje. Normaal gesproken moest ik gelijk maandverband gebruiken.</p><p>Herkent iemand dit? ? Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar vroeg me af of jullie hier ervaring mee hebben. </p><p> </p>

Ik heb de afgelopen maand een zeer lichte menstruatie gehad. Ik had ook 2 druppeltjes in mijn maandverband en slechts enkel een keer wat bloed bij plassen (roze). En daarnaast ook bij afvegen maar dat was 2 dagen en bijna niets en ook niet altijd. Ik had het afgekund zonder hygiëne hulpmiddelen. 
Ben helaas niet zwanger. (nu een week overtijd) Maar dacht oprecht dat het raak zou kunnen zijn. 
Ik hoop dat het voor jou wel betekent dat het raak is. 

Denk wel een innesteling :). Wat je omschrijft had ik bij mn zoontje van nu 16 maanden oud inmiddels (had alleen maar bloed bij afvegen en laatste dag ook idd in inlegkruis maar minimaal) deed de dag erna een test en ja hoor positief.

bedankt voor jullie reacties!

@Izzy na hoeveel dagen bloedverlies deed je een test? 

Ik heb een heel klein beetje hoop maar ben bang dat het alsnog door gaat zetten. Vandaag een test gedaan en die was negatief, maarja als mn NOD idd vrijdag of zaterdag is dan is dat niet zo gek. Misschien dan vrijdag maar een test doen als het dan nog niet is doorgebroken. 

@sylvestertje stom he, hoe ons lichaam ons soms zo voor de gek kan houden. Hopelijk heb je snel een positieve test!

Ja idd gek!
Je krijgt toch stiekem wel wat hoop dan. Maar helaas! 
Je gebruikersnaam valt me nu pas op haha! Ik hoop echt dat het bij jou anders is :D. Kunnen nog wel een positieve test in mei gebruiken. 

Terug
Bovenaan