Innestelingsbloeding of menstruatie?

@Yen 6 dagen voor nod heel licht positief. Nu weer zwanger en kon al 8 dagen voor nod positief testen! Blijkbaar maak ik best vroeg hcg aan hoor. Het is normaal niet  bij iedereen mogelijk, er zijn ook vrouwrn die een week na nod pas positief testen. Zou idd even tot je nod afwachten.

Gisteravond nergens meer last van, bloeden was gestopt. Kreeg op een gegeven moment plopjes in mn buik en mn borsten waren zó zwaar. Toen ik wakker werd geen bloed in inlegkruisje maar bij toiletbezoek best wel wat bloed met afvegen en ook krampen. Ik denk dat de menstruatie nu echt aan het doorbreken is. Pff wat speelt mn lichaam toch een spelletje met me ? 

Ik zit een beetje in hetzelfde stramien als jij @Yen. Ik had maandag in de vooravond een hele lichte bloeding (enkel bij het afvegen). Duurde de hele avond en was de volgende dag niets meer. Ik dacht dus eerst ook dat men maandstonden zouden doobreken, maar nu (donderdag) nog steeds niets...
Ik kan moeilijk inschatten wnr mijn nod is, want men cyclus sinds ik de pil stopte is vrij onregelmatig (21d, 31d, 25d)
Ik vraag me nu ook af wanneer ik best een testje zou doen. Heb voor de rest nergens last van.. 

Yen, wat naar! Hopelijk stopt het nog en is het toch een innesteling, maar het klinkt inderdaad als een menstruatie.

Herkenbaar MoAnna, ik heb nu precies hetzelfde! Zaterdagavond kreeg ik wat bruinige slijm wat een paar dagen aanhield. Gister een paar druppels helderrood bloed, dus dacht ik dat mijn menstruatie doorbrak. Maar daarna niks meer. Mijn cyclus is ook onregelmatig na het stoppen met de pil, dus ik heb geen idee wanneer ik kan testen.
Ik had wel gelezen dat sommige vrouwen een ovaluatiebloeding kunnen krijgen, dus die optie houd ik ook open.

Ja Truttebol, echt verwarrend he! En nu dacht ik om misschien op dag 28 te testen, dat is dan misschien een gemiddelde.. Maar ben wel bang om ontgoocheld te zijn. 

Terug
Bovenaan