Innestelingsbloeding of miskraam?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo allemaal, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Zaterdag de 17de had ik twee keer achter elkaar tijdens het vegen een klein beetje slijm met lichtroze bloed. Tussenpozen van 1/1,5 uur. Geen buikpijn verder niks gehad. Verder Ik heb dit nog niet eerder gehad tijdens de andere rondes. Ik heb een vroege eisprong gehad en mijn cyclus is 28 dagen, mijn NOD is vrijdag de 23ste. Kan dit een innesteling zijn geweest of toch wat anders? Verder nog niet getest, omdat dit naar mijn idee te vroeg is. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Bedankt alvast! </p>

Hallo gebruiker10133160,
Dit zou eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn. Aangezien je NOD vrijdag 23/8 is, kan je eventueel wel al een extra gevoelige test doen. Deze kun je onder andere vinden bij kruidvat. 
Ik duim voor je! 

Bedankt voor je reactie! Lastig te zeggen inderdaad, ik ga morgen een extra gevoelige test halen bij de Kruidvat. Ben benieuwd, aangezien op internet staat dat de meeste vrouwen bijna geen slijm hebben. Maarja iedereen is weer anders denk ik dan. En sowieso opvallend dat ik dit nu voor het eerst heb. 
Zal het je laten weten! Ben je zelf ook aan het proberen nu? 

Elk lichaam reageert inderdaad anders en dat kan zo frustrerend zijn omdat we heel de tijd willen weten of het nu gelukt zou zijn of niet. 
Wij zijn ook aan het proberen en ik voel ook verschillende dingen die ik nooit eerder gevoeld heb. Zelf heb ik ook enkele keren een lichtbruine afscheiding gehad, maar NOD is pas 26/8. 
Hopelijk test je positief! :) 

Ja spannend allemaal he, en soms houd je jezelf zo voor de gek en je lichaam dus ook... Ik testte vanmorgen negatief. Ik wacht nu mijn NOD af, ben ik overtijd dan nog een keer testen. Ik heb de Kruidvat early testen gekocht, 2 in een verpakking. Hiervoor had ik altijd van Action, de early en normale, maar daar hoor ik veel verschillende berichten over. 
Voor jullie ook een spannende tijd dus. Hoelang zijn jullie al aan het proberen? En is dit jullie eerste kindje? 

Misschien waren de hCG waarden nog te laag. Nog 3dagen afwachten en hopelijk blijven ze weg ;-). 
Ik had eerst ook alles van action, maar met de ovulatietesten van action ook geen ovulatie kunnen waarnemen. Dus ben ik ook overgestapt op een ander merk. 
We zitten momenteel nog maar in ronde 1 voor ons 1ste kindje. Het was de bedoeling om eerder te starten, maar blijkbaar had ik als kind enkele belangrijke vaccinaties niet gekregen waardoor we nog enkele maanden moesten wachten.  Dus het lijkt momenteel ook al een lange periode. :-/ 

Hoelang zijn jullie al aan het proberen? 

Misschien waren de hCG waarden nog te laag. Nog 3dagen afwachten en hopelijk blijven ze weg ;-). 
Ik had eerst ook alles van action, maar met de ovulatietesten van action ook geen ovulatie kunnen waarnemen. Dus ben ik ook overgestapt op een ander merk. 
We zitten momenteel nog maar in ronde 1 voor ons 1ste kindje. Het was de bedoeling om eerder te starten, maar blijkbaar had ik als kind enkele belangrijke vaccinaties niet gekregen waardoor we nog enkele maanden moesten wachten.  Dus het lijkt momenteel ook al een lange periode. :-/ 

Hoelang zijn jullie al aan het proberen? 

Ja laten we hopen dat de HCG nog te laag is hihi. Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje en zitten nu in ronde 3. En ook voor het eerst ovulatietesten gedaan van Action, op een dag was het wel heel duidelijk. En vind het vrij onhandig/onbetrouwbaar. De slijm methode vind ik zelf fijner. Even afwachten en anders die van CB gebruiken. Heb in mei mijn Implanon laten verwijderen, eerst maandje met condooms om alles te laten rusten  
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Wij zijn beide 27 en als het ons gegeven is zijn wij gezegend met 2 gezonde kindjes. 
Wel balen hoor, maar goed dat je er achter bent gekomen? Mag ik vragen hoe? 

Terug
Bovenaan