Innestelingsbloeding of miskraam?

Oh superfijn dat jullie al een kleintje hebben ! :)
Ik ben 26 en mijn vriend is 29. Aangezien we bijna dachten te starten had ik enkele boeken gekocht over mama worden en daarin werd steeds heel erg benadrukt hoe belangrijk sommige vaccinaties zijn. 
Hierdoor ben ik op zoek gegaan naar mijn roze boekje van kind & gezin, waarin mijn ouders steeds alles goed noteerden. Hieruit bleek dan dat ik vaak de herhalingsspuitjes niet had gehad doordat men net in die periode verkondigden dat dit niet meer nodig was.  
Voor de zekerheid toen ook langs geweest bij HA en die kon aan de hand van het medisch dossier bevestigen dat ik deze vaccinaties niet had gehad. Ging o.a. over rubella & bof. 
Dus was het toch wel balen dat we het plan enkele maanden moesten uitstellen, maar ik nam toch liever geen risico's ! :) 

Zeker balen dat je het daardoor moest uitstellen, maar wel goed dat jullie het hebben uitgezocht. Nu lekker gezond starten, heel belangrijk. Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! Die wachtweken zijn zo vervelend, elke maand weer. En dan zijn wij pas een aantal maanden bezig... 

Nee wij hebben nu nog geen kindjes hoor, was het maar zo ;) Zijn nu bezig voor de eerste en willen een mooie gezinnetjes van 2 kindjes. 
Ik hou je op de hoogte van mijn NOD! 

Ja inderdaad, liever een gezonde start! :) 
Oh fijn, allebei op naar ons 1ste ! :-D
Vandaag weer dingen opgemerkt die er voordien niet waren. 
De hele dag ogen gehad die traanden, wat een vrij vreemd zicht was aan de kassa. En heel erg misselijk na het eten van een van mijn lievelingssoepen.
Mijn lichaam houdt me echt wel voor de gek denk ik.
Deed jij de ovulatietest ook 's middags of toch eerder 's ochtends? De bijsluiter zegt dat dit niet mag met ochtendurine, maar ik lees hier op het forum dat verschillende vrouwen de eisprong enkel op die manier konden vinden. 

Raar he dat je nu zonder anticonceptie met oog op zwangerschap allerlei dingen ‘merkt’ aan je lichaam. Heb het zelf ook hoor, om gek van te worden haha. Achter bijna alles zoek ik wel wat. Ik heb vooral hele gevoelige borsten nu en slaap behoorlijk lang de laatste week haha. Vanmorgen weer getest, echt te nieuwsgierig. Naar mijn idee zag ik een heel licht streepje, die echt net te zien was. Verscheen minuut ongeveer na afname. Maarja wie weet verbeeld ik mij dat, haha. Voordeel wel, geen testen meer in huis, dus nu echt op de NOD testen. Nog 2 dagen geduld, ben heel benieuwd of ik dat kan opbrengen haha. 
Ik vond het wel bijzonder hoe positief mijn lichaam en geest veranderde na het stoppen van anticonceptie. Veel meer energie, wat afgevallen en geen donkere wolk meer aanwezig. Voor mij echt een wereld van verschil en jammer dat ik mij al die jaren zo slecht hebt gevoelt door de hormonen. Voor mij nooit meer. 
Ik deed de testen rond uur of 11, maar dat kon alleen omdat ik nu vakantie hebt, ik werk in het onderwijs. Ik hoop echt dat het deze ronde raak is, maar anders weer verder met ovulatietesten. Dan die van Clear Blue. Liever wat meer uitgeven en zeker weten dat het goed is dan die onzekerheid met de Action testen. Maar verder nog geen idee hoe ik dat dan ga aanpakken, ‘s ochtends is het handigst of einde middag. Liefst wil ik gewoon zonder de testen en goed de billings methode toepassen. Ken je dat? 

Hoi Mummytobe
Ooh zo spannend! Hopelijk is dat  kleine streepje al een goed voorteken. Nog 2 dagen nagelbijten dus! :) 
Ik sta zelf ook in het onderwijs en in plaats van mijn agenda te maken, word ik heel de tijd afgeleid door deze site. :-D 
Mijn lichaam heeft ook zeer positief gereageerd op het stoppen van de pil. Tot voor kort had ik steeds last van hormonale migraine en deze is nu al enkele maanden verdwenen. 
Ik ken de billingsmethode, maar ik had de vorige maanden nooit veel  afscheiding waardoor het moeilijk zou zijn om via deze methode de vruchtbare dagen te vinden. 
Deze maand zie ik daar plots wel een hele grote verandering in. Zo heb ik (denk ik) mijn eisprong ook kunnen afleiden aan de hand van bruinverlies.  
De testen van ClearBlue vond ik ook wel heel erg duur, vandaar dat ik ook eerst voor die van action had gekozen. Heb ook al veel positieve dingen gelezen over de testen van Sensitest, maar deze zien er mij toch heel erg onduidelijk uit. 
Ik denk dat ik de volgende ronde eerst die van kruidvat nog eens ga proberen.  Normaal is mijn NOD 26/8 en aangezien mijn lichaam mij toch ook wel heel erg voor de gek aan het houden is denk ik morgen of overmorgen toch ook al eens te testen.  
Ik duim ondertussen met je mee dat je vrijdag een duidelijke positieve test hebt! :)  

Ik heb net een test gedaan en positief! Snel bij de Action gehaald en ik dacht die test is niet goed haha. Ben echt even sprakeloos! Was de laatste week al bijna elke nacht klokje rond aan het slapen en al snel vol na het eten, maar wel snel weer trek daarna. Klein beetje misselijk na het eten. En ik maar denken dat mijn lichaam zich weer voor de gek hield! Vanmiddag mijn vriend verrassen en dan samen Clear Blue test doen om te kijken hoever ik al ben. 
Heb jij al getest? 

Oh super ! Zo goed zeg! Echt blij voor jullie! :-D 
Een hele dikke proficiat! :) 
Dan was het echt een innestelingsbloeding! :-D 
Ik had gisteren een vroege test gedaan maar deze was negatief. Dus had ik al zoiets van het wordt een volgende ronde, maar in de late namiddag kreeg ik plots hevige steken in de onderbuik. Die zijn na enkele uurtjes verdwenen en sindsdien heb ik nog een zeurend gevoel in de onderbuik. Geen idee of dit een teken van innesteling kan zijn. (Dit zou eventueel nog wel kunnen als het klopt dat dit tot 10d na ovulatie kan gebeuren.) Opzoekwerk levert af en toe gelijkaardige verhalen op van andere vrouwen die dit ook hadden, maar  wisselende reacties daarop. Wel nog steeds heel erg misselijk zoals enkele dagen terug en vooral veel plassen.
Wisselende gevoelens hierbij dus :-/. 

Dankjewel, zo ontzettend blij! 
Heb jij inmiddels al getest? 
Kwa slijm etc kan het nog niet goed zichtbaar zijn, ik zag ook pas deze ronde echt dat slijm heel goed. Daarvoor was mijn lichaam denk nog aan het ‘ontpillen’. Ik denk dat het bij jouw lichaam ook zo is. Ik zou de ovulatietesten van Action nog een maand gebruiken, scheelt je een hoop geld. En misschien kan je daarna zonder, omdat je dan aan de hand van de testen en het slijm goed je eisprong weet. 

Terug
Bovenaan