Innestelingsbloeding??

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Wie kan mij iets meer vertellen over een innestelingsbloeding..

Ik verlies sinds gisteravond helderrood bloed met soms wat bruine afscheiding...
Verder heb ik ook last van krampjes...

Dit is 1 week voor mijn menstruatie...

Hopelijk kunnen jullie mij iets meer vertellen...

Liefs,
Visje

Hoi Visje

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook een innestelings bloeding gehad. Toen dacht ik eigenlijk dat ik gewoon ongi was. Mijn bloeding duurde toen maar twee dagen, vond dat wel erg kort, maar ja ongi is ongi dacht ik toen. Als ik jou was zou ik  ff kijken hoelang het duurt, want uit ervaring weet ik dat een innestelings bloeding niet lang duurt.
Nou sterkte. Hoe me op de hoogte.

Groetjes Patricia

Ha Visje,
Ook ik heb bloedverlies gehad. Dit begon ongeveer een week na mijn ovulatie (dus i.d.d. een week voor mijn nod) en heeft toch wel een tijdje geduurd; 4 dagen ongeveer, dacht ik. Maar het begon met helder rose-rood achtig bloed/afscheiding en werd daarna wat bruiner (ouder bloed)...... lijkt een beetje op wat jij beschrijft. Bij mij lijkt het dus de innestelingsbloeding te zijn geweest, aangezien ik zwanger ben. Nu is het helemaal over. Hoop voor jou dat het je innesteling is geweest en dat je zwangerschap doorzet........ laat maar snel weten als je meer weet. Groetjes, Sigri

Hej Sigri en Patricia..

Bedankt voor jullie reactie,
Ik hou jullie op de hoogte..

Enne...
Duim voor mij!

x
visje

Hoi Visje

Graag gedaan hoor. Natuurlijk duim ik voor je.
Ik hoop gauw meer te horen, en het liefst goed nieuws.

Groetjes Patricia

Hier nog even een berichtje van Mylène, die zaterdag een negatieve test had en 's middags ongi werd... Dacht ik... Ik verloor wat oud bloed en was ervan overtuigd dat ik ongi zou worden. (3 dagen overtijd, maar valse verschijnselen want niet zwanger)

Maar nu is het zondag en op hier en daar een flutje oud bloed zet mijn ongi niet door... GRRRR Weer niet helemaal zeker of ik dus niet een innestelingsbloeding heb ja of nee.. Ik hoop dat ik morgen gewoon ongi ben. Maar het lijkt niet op wat jullie beschrijven, ik heb geen helder bloed verloren. Af en toe een klein krampje gehad, maar ik heb nooit veel last van mijn ongi....

Herkent iemand dit? Ik ben altijd heel erg op tijd (vaak dagje te vroeg, hooguit eentje te laat maar nu al 4 dagen te laat. Wie weet is het gewoon mijn hormoonhuishouding die van slag is omdat ik ook zulke zere borsten had..

Lieve meiden, succes ermee en ik hou jullie op de hoogte. (heerlijk om mijjn ei kwijt te kunnen, thanks x

Liefs Mylène

Nog eventjes, heb jullie verhalen nog een keertje gelezen, maar Sigri, wat jij omschrijft heb ik dus precies zo, ook wat roze achtig, maar niet echt bloed.. Getver, ga ik toch weer stiekem hopen dat ik toch zwanger ben... Moet ik nog maar weer even afwachten of het morgen doorzet of niet. Had gister na de eerste tekenen een tampon ingedaan dus hgeen idee of het iets was of weinig. Vanmorgen zat er niets in mijn maandverband en hierdoor ging ik me afvragen wanneer het zou doorzetten. Nu heb ik steeds een inlegkruisje in zodat ik het kan zien. Mijn ongi is nooit erg hevig maar wel meer dan dit..

Oh, fingers crossed dat mijn lijf me afgelopen week dus niet helemaal voor de gek heeft gehouden..

Zucht, wie weet toch nog een leuk verjaardagskado (ben dinsdag jarig..)
knuffel van mij x

Terug
Bovenaan