Innestelingsbloeding??

Ha Mylene,
Zou het dan toch....????? Hoop heel hard met je mee, wel zo gezellig als je mee kunt naar het december forum. Spannende dagen voor de boeg dus. Ofwel het breekt de komende dagen flink door ofwel steeds minder bloed...... in dat laatste geval toch nog maar eens een testje...... ik had het ook al min of meer opgegeven toen ik het rose-achtige bloed kreeg, en toen ik daarna (omdat het niet doorzette dus) positieve testen had durfde ik het (had toen nog wat bloedverlies) gewoon niet te hopen............. ik begin nu pas echt heel erg blij te worden, want het ziet er goed uit...... Zullen we maar afspreken dat je dit ook maar zo gaat doen? Spannendddddd.... nou, ik lees graag snel goede berichten van je!
Bye, Sigri

Lieve sigri,

Jij ook nog niet inbed? Hihi ik heb echt een nieuwe verslaving gevonden. Leuk dat we nu een beetje tegelijkertijd on line zitten. Ben er steeds als niemand ander online is..

Ben je er nog?

Ja, ben al een uur van plan om naar bed te gaan, ben heel veel dingetjes aan het doen en ondertussen telkens even spieken of er nog nieuwe onderwerpen zijn, hihi.... hoezo verslaving?

Wel erg lastig trouwens, die onzekerheid weer, was zo opgelucht dat ik er gister van af was... Maar ben flink aan het poppenmaken geslagen en dat leidde goed af. Dat wordt dus veel kleien als het weg blijft.. Levert ook weer centjes op als ik ze verkoop en dan kunnen we gaan sparen voor de neiuwe badkamer die er voor het kindje moet zijn..

Heb nog een test liggen dus wie weet... Lijkt me super gezellig om met jou mee te kunnen naar het decembermama's forumpje...

Lief trouwens dat je nog hier rond neust, ook al 'hoor' je hier niet meer, hihi...

Ik hou je op de hoogte..
Liefs Mylène

Lieve wakker Sigri,

Ik weet precies wat je bedoelt, zeker met ongi verhalen kan ik niet bij mijn vriend terecht. Trouwens af ent oe wel lastig... Die vriend, waarom?

Om het feit dat hij 9 jaar jkonger is dan ik (nog 27 jaar) en nog helemaal niet toe was aan kinderen en toen ik hem leerde kennen niet eens kinderen wilde..
Uiteindelijk zei hij een jaar geleden er ja tegen, ook al vond hij het moeilijk om zijn vrijheid op te geven. Zijn broer en zus hebben allebei een dochter (eentje bijna 1 en eentje bijna 2) en nu ziet hij ook de leuke kanten ervan in..

Maar nu het zo dichtbij kwam vond hij het weer doodeng... Hij weet wel dat hij een leuke vader zal zijn (ik ook, ik smelt als ik hem bezig zie met mijn oudste nichtje), maar hij gaat er pas over nadenken als het er is...

Wil hem dus nu neit teveel lastig vallen met mijn hervonden onzekerheid en ongi verhalen. Hij ligt al in bed en slaapt vast, ik moet erook zo in, mortgen weer vroeg werken..

Hoe voel je je verder trouwens?
Liefs Mylène

Nee, maar voelt nog zo vertrouwd hier.... raar om ineens te 'verhuizen'. Leuk dat je iets hebt waar je je zelf helemaal in 'kwijt' kunt, het kleien, vooral als je effe wat anders aan je hoofd moet hebben.
Die onzekerheid is inderdaad soms slopend ja, had ik ook vorige maand zo erg.... over tijd, vaag streepje en dan uiteindelijk toch de rode duivels, snapte er geen biet van, en afgelopen week dus ook weer met dat bloedverlies, je durft gewoon niet blij te zijn of te hopen.... dat zal jij nu ook wel hebben, dat je jezelf niet 'gek' wilt maken, maar natuurlijk hoop je heeeeeeeeel erg....... Ga maar lekker mee naar het decemberforum.... o ja, en als je toch gaat testen, schrijf je wel even of het mee- of tegenviel?

Hoi Sigri,

Natuurlijk laat ik het je weten als ik meer weet, open wel een topic met jouw naam, Of als we het echt willen kan je even op mijn website kijken: www.mylene-swertz.nl
Daar staan de poppen op die ik maak maar ook mijn emailadres, just in case we lekaar mis lopen. Maar ik dnek niet dat dat snel zal gebeuren, hihi. Vanwegen mijn poppen en een mailtje waar ik op zit te wachten kijk ik toch bijna ieder dag of ik email heb..

Hihi, gezellig zo, chatten met iemand die je niet kent, maar ondanks dat vind ik het heel leuk om met je te praten. Misschien heb ik het mis, maar jij hebt toch al 3 kids of ben ik in de war met een ander? Hoe oud zijn ze?

Dit kindje in de maak wordt mijn eerste (laatbloeier, pas 3,5 jaar met vriend) en had die tijd hard nodig om hem van een abslolute nee tegen kinderen om te gooien naar een ja..

X Mylène

Ik duik er nu toch echt in,

welterusten en tot morgen dan ben ik ergens na half 10 denk ik online, gaan bij schoonzus eten..

Liefs Mylène

Terug
Bovenaan