innestelingsbloeding ?

In januari ben ik met de pil gestopt en vrijen we zonder condoom. niet omdat we perse een kindje willen maar om de natuur zijn gang te laten gaan (daarmee bedoel ik ook God). Omstreeks vorige week donderdag zou ik mijn eisprong hebben een paar dagen daarna begon ik een beetje te bloeden.(ik dacht ineens twee weken te vroeg ongesteld te worden) Ik werd gelijk ook misselijk in de auto terwijl ik dat nooit had. Maar dat zou ook kunnen omdat we in de bergen reden.. (vrij ruig). Ik heb steeds ook kleine krampen alsof ik ongesteld moet worden. Wie weet of ik zwanger zou kunnen zijn ? (want heb net enorme hoeveelheid zoute popcorn op , filet americain in de koelkast enz.en wil niks in gevaar brengen)Een test kan ik nog niet doen, maar misschien kan iemand haar ervaringen met mij delen ?
 
het enige wat je eigenlijk zekerheid geeft is een test doen,als je een dag over tijd bent kun je al testen.Wat eten,drinken en evt. rokrn bertreft is het altijd goed om er rekening mee te houden als je zwanger wilt worden,niet dat je alles moet laten staan hoor,als je zeker weet niet zwanger te zijn moet je gewoon lekker een broodje filet eten (MMMMMMMMM LEKKERRRR) maar drank bijvoorbeeld,of roken is altijd beter van niet.Maar het zou idd een innestelings bloeding kunnen zijn,ik had ook het gevoel van ongesteld worden toen ik zwanger was!
 
in ieder geval kun je nog niet misselijk zijn van een vet zwangerschap hoor,daar is het nog te vroeg voor,het eitje nestelt zich ongeveer een week na de bevruchting in...en daarna kun je bloed verliezen,wacht gewoon je menstruatie af en dan testen..even geduld nog!!
Succes
 
Je kan wel missleijk zijn hoor van de zwangerschap in tegenstelling tot wat de anoniem zegt. Direct na de innesteling kan je je al goed beroerd voelen. Idd gewoon je menstruatie afwachten en als deze uitblijft testen. Mak je niet druk als je nu nog filet neemt, je weet tenslotte nog niet of je zwanger bent... (zou het nu nog nemen zolang het nog kan (hihihihi)

Succes en liefs Sas
 
Grappig, ik zou juist niet de filet nemen. Daar kun je toxoplasmose van krijgen, waardoor je je vruchtje kunt besmetten (weet eigenlijk niet hoelang zo'n besmetting duurt. Misschien is die al weer over tegen de tijd dat het vruchtje via de placenta bloed uitwisselt met de moeder).
In tegenstelling tot bijv. alcohol die nu nog niet je vruchtje kan bereiken (en tegen de tijd dat de placenta gevormd is toch echt alweer uit je lichaam is).

Helaas is het niet te zeggen of je zwanger bent. Daarvoor moet je echt even wachten tot je een dag overtijd bent en dan een test doen.
Tot die tijd zou ik er niet te gestresst over doen, maar gewoon lekker genieten van je vakantie. Ik denk oprecht dat God je vruchtje beschermt in de periode dat jij nog niet weet dat je zwanger bent (moet je geen gekke dingen gaan doen natuurlijk, niet nu gauw nog inhaalslag gaan doen van dingen die je straks niet meer mag eten/drinken) en daarna natuurlijk ook, maar dan heb je ook je eigen verantwoordelijkheid.

Fijne vakantie en veel succes!
 
Lieve Joy (stichtelijke EO naam trouwens)

Ik vind je bericht heel lief en heel kinderlijk. Sorry dat ik het zeg, ik zit hier de tranen uit mijn ogen te vegen, van het lachen welteverstaan.

Je bent pas zwanger als je zwanger bent en dat weet je pas als je een test hebt gedaan wanneer je overtijd bent. Meestal ben je niet meteen zwanger trouwens maar goed jij betrekt God erbij en dan weet je het nooit, pakweg 2000 jaar geleden heeft een vrouw God ook zijn gang laten gaan en daar zijn sommige mensen nog elke dag mee bezig dusse......Wie weet is het bij jou ook in één keer raak.

Ik hoop wel dat je kind op je man lijkt en niet op God. Ik zou me als man namelijk een beetje verneukt voelen eerlijk gezegd. Wordt er dus een kindje geboren met een lange baard en een stralenkrans om zijn koppie dan zou het mij niet verbazen als je een alleenstaande moeder zou worden. Maar wel handig is dat als God zich er mee bemoeit je rustig filet kan eten. Toxoplasmose voorkomen is een eitje voor hem!

Good luck met je triootje in ieder geval.

Maria
 
Maria,
Kun je je niet een beetje inhouden wat het geloofsleven van een ander betreft. Ook ik geloof in God, ben daar heel dankbaar voor, weet als geen ander dat je kinderen krijgt en niet neemt!
Als je zo'n hekel aan het geloof hebt uit het dan niet zo, en respecteer een ieder die wel in God gelooft, want zo als jij schrijft, daar krijg ik gewoon kippenvel van. Belachelijk!!!!!!
 
Terug
Bovenaan