innestelingsbloeding ?

Mag je belachelijk vinden hoor Fieke, geen moeite mee. Ik mag er dan weer om lachen en reageren zoals ik wil. Vrijheid van meningsuiting he, heerlijk toch?

Ik heb inderdaad een hekel aan het geoof, opium voor het volk en ooit uitgevonden om mensen stom te houden en het werkt, dat zie je dag in dag uit overal op de wereld. Wat er al niet gebeurt uit naam van God, da's pas om kippenvel van te krijgen maar daar denken mensen die geloven meestal niet over na helaas.

Kippenvel en geloof ze maar lekker!


Maria
 
Hi Joy,

Ik heb een test gedaan toen ik nog niet overtijd was en die gaf al positief aan. Volgens mijn eigen berekeningen was ik toen 3,5 week zwanger.

Ik zou het gewoon maar proberen als ik jou was, dan weet je het tenminste!

liefs,
P.

PS kunnen de gefrustreerde vrouwen die blijkbaar geen respect hebben voor andere mensen (en hun vragen en hun overtuigingen) niet meer reageren?!! Scheelt een hoop ergernis voor diegenen die serieus antwoord willen op voor hun serieuze vragen.
Zelf geloof ik niet in God, maar een beetje respect voor je medemens kan geen kwaad!!!!!
 
Wie zegt dat Maria gefrustreerd is P.? Ken je haar dan? Ik heb erg gelachen om het antwoord van Maria en ik denk er precies zo over. Het was misschien een beetje hard geformuleerd maar het was vast niet zo lelijk bedoeld. Ik zag joy ook met een doodserieus gezicht met god in de weer dus, ik dacht een beetje wat maria zei en zag toen pas haar reactie. Joy mag geloven wat ze wil, zoals ze het neerschreef zag het er heel raar uit en was vragen om een reactie. Beetje humor moet kunnen en bij een forum mag je zeggen wat je denkt, maria dus ook.
 
Whahahahahahahaahh!!! Goeie reactie Maria ik wou dat ik hem bedacht had! Alleenstaande moeder whoehahahahahaaaaa!!!

He he, da's lachen, gebeurt niet zo heel vaak hier.

Bessie
 
Tjonge, jonge. Ik zit vaak te lezen op het forum, maar nog niet vaak gereageerd. Nu jeuken mijn handen toch echt. Ik ben blij wat reacties te lezen van mensen die er net zo over denken als ik. Oke, vrijheid van meningsuiting inderdaad, maar ik vind het van weinig respect tonen. Joy, ik hoop van harte dat je gezond zwanger bent of snel wordt. Dat zal vast helemaal goed komen!! Trek je alsjeblieft niets aan van de negatieve verhalen, het is hun mening. Gelukkig zijn er heeeel veel die daar anders over denken. Maar als gelovige zal je dat zelf ook al wel bedacht hebben.
Ik hoop dat je je door deze acties er niet van weerhoudt jouw vragen op het forum te stellen, op de manier zoals jij dat wilt!
Succes allemaal en niet te veel aandacht meer aan die negatieve berichten besteden!!
A.
 
Ik sluit me helemaal aan bij het bericht hierboven...(A). Jammer dat er altijd weer mensen zijn die menen de draak met iemand te moeten steken. Je kunt dan nog wel een bepaalde mening hebben en er is inderdaad zoiets als vrijheid van meningsuiting. Maar een beetje rekening met elkaar houden da's toch kennelijk te veel gevraagd. Da's toch minstens net zo erg als mensen die hun geloof voor bijv. oorlog gebruiken, of niet soms?! Het lijkt me dat beplaade opmerkingen kwtsend kunnen zijn en daar mag je af en toe ook wel eens bij stil staan vind ik. Joy, veel succes verder. Overigens merkte mijn nichtje ook als eerste verschijnsel 'wagenziekte' op.
 
Terug
Bovenaan