Innestellingsbloeding of ongesteldheid

<p>Normaal gesproken ben ik 6 dagen ongesteld. De 1e dag oud bloed, dag 2 tot en met 4 veel bloed (tampons super) en dag 5 en 6 lichtjes. Nu ben ik de 9e dag na eisprong bruin bloed verloren (weinig) 2e dag wat rood/bruin bloed en de 3e dag bruin. Heb 2x een mini tampon in gehad want was een kleine bloedng. Dag 4 geen bloedverlies en dag 5 een klein beetje bruin. Heb het gevoel dat het geen ongesteldheid is gezien het bloed wat ik verlies niet mijn normale hoeveelheid is. Hebben om de dag seks gehad na voeigr ongesteldheid en de eisprong gevonden, rondom dit, elke dag seks.</p><p>Iemand hier ervaring mee? En wanneer alsnog een zwangerschapstest doen als dit een innestellingsbloeding is? </p>

Tsja, het is kan natuurlijk allebei geweest zijn.
Het was dus nog niet je NOD begrijp ik? Dan zou ik die eerst afwachten en dan een zwangerschapstest doen op je NOD, indien je menstruatie uitblijft. Ik hoop voor je op een innestelingsbloeding! :)

Als je er idd zeker van bent dat je dan je eisprong hebt gehad lijkt het mij geen gewone ongesteldheid. Een beetje te vroeg dan al. En ook omdat het veel minder is dan normaal. Toch had ik vorige maand ook 4 dagen eerder dan verwacht mijn ongesteldheid. Normaal zitten er echt hevige dagen bij met super tampons en veel stolsels. Maar was deze keer niet en ook maar 3 dagen. Was er zo van in de war dat ik erna ook nog een keer een test heb gedaan, maar negatief. Dus was toch een ongesteldheid. Maar wel anders dan normaal. Had er ook heftige krampen bij wat ik normaal weer niet heb. Wil je geen negatief beeld geven, maar soms kan het misschien toch een ongesteldheid zijn, ook al is die anders dan anders. Maar hoop voor je dat dit een innesteling was. Daar lijkt het wel op!

Ik heb ook zo iets
26e mijn NOD gister nacht met afvegen heel licht roze  in de middag met afvegen bruin  daarna niks meer  

Als je cyclus normaal heel regelmatig is en je NOD moet nog komen, dan klinkt het inderdaad wel als een innestelingsbloeding. Ik hoop het voor je! ?

En een testje lekker op je NOD doen. Morgen is dat toch? Kies liever wel voor een andere dan clear blue. Die heeft meer hcg nodig dan bijvoorbeeld de Kruidvat 2 voor 5 euro en je zal de eerste niet zijn die met een negatieve clear blue test in de handen staat en een paar dagen later toch zwanger blijkt te zijn. ?

Ga morgen een test doen, had me verrekend. Morgen is mijn NOD. Ben dus 8 dsagen na eisprong 'ongesteld?' Geworden.. ben benieuwd! En doe het ook met een test van de kruidvat, een vroege test die minder hcg nodig heeft.

Terug
Bovenaan