Innestellingsbloeding of ongesteldheid

Oe spannend hoop toch voor je dat het een innestelingsbloeding was, ik zou alleen niet de early an de Kruidvat met het plusje gebruiken, deze geeft erg vaak fals positief.. de 2 voor 5 van de Kruidvat heeft ook minder hcg nodig en anders de early van de Action, zou stom zijn als je hoop krijgt door een foute test

Helaas was die vandaag op mijn NOD negatief. Vorige zwangerschap (wat eindigde in miskraam) had ik 2 dagen na NOD positief. Ga er alsnog een testje aan wagen en anders op naar de volgende ronde. 

Check even wat WilKindje zei over de vroege test van het Kruidvat. Die ervaring heb ik inderdaad ook. Ik zou over een paar dagen de 2 voor 5 eens proberen. 

Ik verloor ook een paar dagen weinig bloed maar wel meer dan een druppel. Denk ook een kleine tampon ofzo over een hele dag. 
Dacht dat ik ongesteld werd maar het zette niet door. Heb nu een zoontje van bijna 6 maanden Dus het was innesteling. 
Hopen dat dat ook voor jou zo is

Hallo iedereen
ik ben Lindsey, mama van dochter van 2,5j. We zijn nu aan het proberen voor 2de kindje. 
Ik heb geen zicht op m’n cyclus. Heb mijn regels op 11 sept gehad en sindsdien niet meer... ben wel steeds mijn slijmverlies in de gaten blijven houden om mijn ovulatie niet te missen. Na veel geduld heb ik op 14 nov mijn ovulatie gehad (zeer duidelijk gevoeld en getest met ovulatietest van kruidvat en was positief) we zijn nu dag 12 na de ovulatie... sinds deze namiddag beetjes bruine afscheiding gekregen, vooral bij het afkuisen na het plassen.. wat denken jullie? En wanneer zou ik best testen? Groetjes 

@ninaapie ga ik doen!  En wat fijn om jouw verhaal te horen 'gebruiker10102659'. Heb alsnog wel een klein beetje hoop dat ik wel zwanger ben, maar wil niet te veel hopen voordat het tegenvalt. Ik ga donderdagochtend de 2voor 5 test doen van de kruidvat.
@gebruiker10189202, ik zou nog 2 dagen wachten. Dan zit je op 14 dagen na ovulatie. Je zou morgen wel kunnen testen, maar gebruik dan een vroege test. Wat ik van de meiden hierboven lees is dat de kruidvat test 2 voor 5 euro. Een beetje bruine afscheiding kan het begin zijn van een ongesteldheid, of een verlate innestellingsbloeding? Volgens mij is dit vaak rond dag 9, maar iedere vrouw is anders. Succes! Ik hoop het voor je?

Nou, de innesteling zelf is gemiddeld rond dag 9. Het bruinverlies kan later volgen hoor. Het kan even duren voordat dat zijn weg naar buiten heeft gevonden. Ik had het vaak rond mijn NOD of zelfs een paar dagen daarna. Dus dit kan inderdaad best eens een innestelingsbloeding zijn. Zeker als je normale menstruatie normaal nooit begint met bruinverlies.

@ninaapie ik heb idd gelezen dat dit zeker tot 14 dagen na de ovulatie kan voorkomen.. zit nu op dag 13 en nog steeds klein beetje bruin verlies als ik mij afkuis. Ga nu nog een paar dagen afwachten en mss dit weekend eens een test doen? Mijn regels beginnen idd nooit met bruin verlies.. altijd helder rood en redelijk veel met zeurende buikpijn erbij. Dat heb ik allemaal niet... 

Terug
Bovenaan