innnesteling? en pijnlijke borsten

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik heb vandaag echt veel afscheiding. Het is gewoon normaal, niets geks. Maar ik heb ook rare steken in mijn buik. Zou het dan toch een innestelling zijn????
Ik hoop het zo.

Mijn borsten deden net ook ineens erg pijn.... echt steken! Lijkt wel of ze openklappen. Maar het is zo raar, 10 min geleden nergens last van...   Nu wordt het ook al weer minder. Ik wil niet te veel hoop hebben omdat het anders misschien erg tegenvalt maar zo wordt het niet makkelijk om geen hoop te hebben!

mijn nod is pas de 24e... kan het echt al dat ik nu last heb van mijn borsten?

liefs gridje

Heej Gridje,

Ik heb ook al een paar dagen meer afscheiding dan normaal, weet alleen niet of het bij het ei of de innesteling hoort... spannend he? Pijnlijke borsten heb ik niet, ik hoop voor je dat het raak is! Mijn nod is de 26ste,

Liefs Muizeke

hoi muizeke!

Voor je ei zou het een beetje laat zijn toch??
Zou ook best met je innesteling te maken kunnen hebben. Ik heb nog even flink gegoogled... En ja, afscheiding kan komen door de innestelling. En ook dan kun je al last hebben van kwaaltjes!!!

Ik duim voor je meis!!

liefs gridje

Ha Gridje,

Ik zal ook voor jou duimen! Wie weet...! Ik vind het superspannend in elk geval en ja een beetje laat voor het ei.... ik probeer er maar niet aan te denken maar dat doe ik dus toch! Mijn vriend had laatst al superlieve babywashandjes gekocht, bij wijze van: nu gaan we er echt voor!
Hou me maar op de hoogte, ik ben superbenieuwd of t bij jullie en bij ons nu lukt!

Liefs Muizeke

Hey.

Voor je ei hoeft het niet te laat te zijn hoor, ik heb n.l ongeveer 5 dagen voor mijn NOD de eisprong. Komt misschien niet veel voor een late eisprong, maar het kan wel.
Spannend he dat afwachten.....

Groeten van Miena.

Jeetje Miena ik las net je berichtje van je eisprong... hoe weet je dat dan? Voel je dat of heb je dat met ovu testen getest? En je evt innesteling dan? Ben heel benieuwd (geïnteresseerd).
Klus ze dan nog???

Hey Miranda.

Wat leuk dat je zo geinteresseerd ben, je kunt van elkaar weer leren he?
Doordat ik mijn temp. bij hou zie ik waarneer mijn eisprong is. (Dit doe ik maar 3 maanden hoor).
Mijn ei  springt al 2 maanden op dag 19 en op dag 24 word ik ongi.
Helaas heeft dit nog niet tot een zwangerschap geleid.
Bij mijn vorrige zwangerschap was de innesteling ook op de dag  dat mijn NOD was.
Ik had toen een lichtelijke bloedverlies maar dit stopte na een dag. Na 5 dagen toch een test gedaan en bleek toen dus zwanger. Dus ja conclussie........
Zou zie je maar, bij iedereen loopt een cyclus anders.
Weet jij waarneer je eisprong ongeveer is, of ben je hier nog niet mee bezig?

Groeten van Miena.

hoi dames,

Ik weet dat ik mijn eisprong had omdat ik een halve nacht heb liggen tetsen van de pijn n bed. Ik had draderig cervixslijm en onwijze zin om te klussen....... Overduidelijk lijkt me. Had de volgende dag gekeken op de babybreabbel site en ook daar stond dat ik mijn eisprong moest hebben in die dagen... Dus eigenlijk ben ik er heel zeker van dat het mijn eisprong was. Ook mijn temperatuur was na die dag 0.6 graden hoger.

@muizeke: Ja, ik houd je op de hoogte, erg spannend allemaal. Heb net even boodschappen gedaan en wat denk je geen kwaaltjes.... pppffff zo erg die onzekerheid!!

liefs gridje

Terug
Bovenaan