innnesteling? en pijnlijke borsten

Ha Gridje

Ja die kwaaltjes komen en gaan bij mij ook, tenminste als je dat al kan zeggen na 1 ronde, ik voelde strax wat steekjes, merkte dat ik er zelfs blij van werd. By the way.... dat zin hebben in klussen, hangt dat ook samen met je ei? Ben van de week namelijk mijn vriend zowat besprongen  hihi. Voorheen had ik juist altijd kluszin als ik ongi was, maar dat was voor ons beiden niet zo aantrekkelijk zeg maar.

Nou fijn weekend alvast!
Liefs Muizeke

hahaha muizeke..... jou vriend heeft wel afgezien dan als jij al achter de deur klaar zat om hem te bespringen als hij thuiskwam!!!! hahahaaha flauw he!

Ik heb inderdaad ergens gelezen dat zin en je ei wel degelijk samenhangen. Tis de natuur zeg maar.... Je lichaam geeft een seintje dat het vruchtbare tijd is en je lijf reageert daarop..  

Heb jij ook zo'n last van honger???  De laatste 2 dagen kan  ik echt vreten... tis echt geen eten meer...  Mijn  collega's vroegen zelf al of ik  voor 2 moest eten....Zou dat ook een kwaaltje zijn ? Honger??

liefs gridje  

hoi dames iedere vrouw heeft twee eisprongen die van rond de14dagen leeft langer en die van +- 20 dagen maar een paar uur dat heeft de ha me pas uit gelegd toen ik een inwendig onderzoek had zij hij dat ik zwangerleek te zijn toen zij ik kan niet ik heb net nog getest toe vertelde hij dat je ook een late eisprong hebt en die testje pas een vette week na dat je onge had moeten zijn of je zwanger bent was dus niet zo bij mij werd gewoon een vette week later onge maaaaar je hebt wel twee keer kans in de maand om zwanger te worden.

groetjes iris

ha gridje, ja zoiets bijna hahahaha erg he? Hij vond het geloof ik niet zo erg. Ik heb juist minder honger???? Terwijl ik normaal best een goede eter ben, maar bij de meesten werkt het denk ik andersom, net als bij jou! Wie weet, spannend allemaal!

xxx Muizeke

hey muizeke

Tja echt spannend allemaal. Heb vannacht een vallende ster gezien, en gewenst dat ik zwanger mag zijn.... Niet dat ik zo gelovig ben maar ik dacht, ach t kan in ieder geval geen kwaad!

Mijn mannetje vind het ook niet erg hoor dat ik wat 'lustiger' geworden ben sinds ik geen anticonseptie meer gebruik!

Maar het wordt een lange week....

liefs gridje

Terug
Bovenaan